Vaimo lähti vieraisiin.
Istun iltaa 3kk vanhan poikamme kanssa (joka tosin nukkuu jo) ja mietin että koskahan emäntä mahtaa palailla harharetkiltään..?
Vituttaa suuresti, tottakai, mutta kerta mussa ei ole tarpeeksi miestä täyttämään hänen halujaan niin pettäköön sitten perkele.
Kiikkuun tekis mieli käydä itteni vetämässä mutta ku pojan takia pitäis jaksaa tätä kyökkipiian ja aisankannattajan roolia...
Kommentit (17)
alapää muussina ja nukutti niin pirusti.
Tokan kanssa toivuin paremmin, mutta silti olin väsynyt ja imetys vei voimat. Menin joskus äidin luo nukkumaan.
et nainen voi vaikuttaa lapsen syntymän jälkeen vähän viileältä miestä kohtaan. Ei se automaattisesti tarkoita, että olisi pettämiset mielessä. Ja jotkuthan enemmän tai vähemmän kilahtavat lapsen saamisen jälkeen, joten tietty outous voi selittyä silläkin.
Olin paikalla kun sopi seksitreffit paviaaninnäköisen ihastuksensa kanssa (tekstiviestillä tosin). Ja annoin jopa luvan, että menköön nyt sitten jos ei kotona kelpaa olla.
Poika on minun tai on olematta, äidilleen jää kuitenkin eron sattuessa joten olen parhaani mukaan yrittänyt olla kiintymättä siihen näiden 3 kuukauden aikana...
Ap.
Vaimolla on VALTAVAT seksuaaliset halut. Olisiko jopa 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ollut vonkaamatta, sitten alkoi taas... taitaa olla nymfomaani tai muuten vaan seksiriippuvainen.
Oon itsekin saanut sitä hiki hatussa painaa kolme tuntia putkeen eikä olisi piisannutkaan. Eikä siis piisannutkaan. Herra Paviaanilla on paljon isompi kuin mulla, ja kestää myös paljon pitempään...
Sukupuolitautejakin saattaa tosin olla 100% enemmän, on semmonen baarikärpänen...
Oletko varakas?
Eipä vaan tuo herra Paviaani kuulunut tuttavapiiriimme vielä silloin kun vauvaa (vaimon ehdottomasta tahdosta) pantiin alulle.
Ja nyt vaimo haluaa toisenkin mokoman... minun kanssani, olenhan sentään hyvä isä - hoidan poikaamme 90% yksin kun vaimoa kiinnostaa enemmän chattailu ja, no, nämä vieraissa hyppäämiset.
Jos olet rehellinen niin miltä sinusta tuntuisi jos vaimosi saisi isompaa kuin sinulla? Ajattelin vaan kun jotkut miehet tavallaan nauttivat siitä.
Jos olet rehellinen niin miltä sinusta tuntuisi jos vaimosi saisi isompaa kuin sinulla? Ajattelin vaan kun jotkut miehet tavallaan nauttivat siitä.
Että sen ylipäätään pitää saada jotain muuta. Meillä on sentään ostettu kaikki mahdolliset lelut ja härpäkkeet, on dildoa ja vibraattoria ja ties mitä vempulaa - MUTTAKUN MIKÄÄN EI RIITÄ!
29 ja vaimo 25. Ja nyt tämä - mitä luultavammin liian nuoreksi ja keskenkasvuiseksi rankattu aisankannattaja - lähtee nukkumaan.
Ja kunhan vaimo vaivautuu könyämään kotio, ilmoitan että tää on nyt tässä ja alan kattelemaan kämppää ittelleni...
joka unohti allekirjoittaa viestinsä 9, 11, 13 ja 15.
Tuo tapaus kuullosti vain niin " tutultta " joten ajattelin kysyä ikääsi. Jospas olisi ollut sama tapaus minkä itse tiedän, mutta tuskinpa..
Hyvää yötä sinulle ja lapsellesi! Tsemppiä ja koittaka jaksaa.
Näin se vain menee, iloitse pojastasi. Se on sentään ainutlaatuinen. Vaimosi on haiseva kuorike.
Tuhannet miehet elävät isinä ja puolisoina miten sattuu... mutta aina kamalampaa, kun nsinen on huono, huoraa, ei jaksa, laiminlyö perhettään-----
OMG!
Vaimolla on VALTAVAT seksuaaliset halut. Olisiko jopa 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ollut vonkaamatta, sitten alkoi taas... taitaa olla nymfomaani tai muuten vaan seksiriippuvainen. Oon itsekin saanut sitä hiki hatussa painaa kolme tuntia putkeen eikä olisi piisannutkaan. Eikä siis piisannutkaan. Herra Paviaanilla on paljon isompi kuin mulla, ja kestää myös paljon pitempään... Sukupuolitautejakin saattaa tosin olla 100% enemmän, on semmonen baarikärpänen...
Ei mee läpi varmaan kellekään!
Mee nukkumaan!
Vaimolla on VALTAVAT seksuaaliset halut. Olisiko jopa 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ollut vonkaamatta, sitten alkoi taas... taitaa olla nymfomaani tai muuten vaan seksiriippuvainen. Oon itsekin saanut sitä hiki hatussa painaa kolme tuntia putkeen eikä olisi piisannutkaan. Eikä siis piisannutkaan. Herra Paviaanilla on paljon isompi kuin mulla, ja kestää myös paljon pitempään... Sukupuolitautejakin saattaa tosin olla 100% enemmän, on semmonen baarikärpänen...
Ei mee läpi varmaan kellekään! Mee nukkumaan!
pääsis jälkiliukkaille anukseen ja muutenkin tietäis että kelpaa muillekkin. Sitähän kaikki jätkät haluaa vai mitä?
T; tatuoitu jätkä
En kyllä mitenkään jaksa uskoa että joku 3kk-vanhan vauvan äiti jaksaisi edes ajatella muita miehiä.
Itse olin niin riekaileina synnytyksestä, väsynyt valvotuista öistä ja hormonien vallassa ettei yhtään eroottista ajatusta kyllä pyörinyt päässä.
Korkeintaan halusin joskus käydä vähän "tuulettumassa" baarissa ja katselemassa ihmisiä tai kaupassa tai jossain kodin ulkopuolella että pysyin täysijärkisenä.
Anna nyt hyvä ihminen vaimollesi vähän vapaata. Kyllä hänkin varmaan on vauvanne kanssa jo ehtinyt valvoa.
Toi alku vauvan kanssa on tosi hurjaa mutta onneksi se helpottaa kuukausi kuukaudelta.