Pyllyseksi lihavan naisen kanssa.
Eli ongelmani on että 120 lihavan naisen kanssa olen paneskellut. Ongelmani on se että käy huonosti suihkussa ja takapuoli haisee. Enkö voisi sanoa että käy pesulla. Pitäisikö ottaa ES avuksi?
Kommentit (15)
..Kuvalauta suljettiin? Nyt kaikki jonnet pyörivät täällä...
hitsi tää oli kyllä paras, vedet vain valuu silmistä... tuli hillitön naurukohtaus kun luin tämän ap:n jutun.
Mikä on ES ?
Eli ongelmani on että 120 lihavan naisen kanssa olen paneskellut. Ongelmani on se että käy huonosti suihkussa ja takapuoli haisee. Enkö voisi sanoa että käy pesulla. Pitäisikö ottaa ES avuksi?
Voi tuota jo ongelmaksikin kutsua, jos olet 120 lihavan naisen kanssa paneskellut. Mulla olis jo yhdessäkin haastetta tarpeeksi :-D
Käykää yhdessä pesulla, sehän menee esileikistä. ES voi opdottaa vielä kaapissa vuoroaan.
M34
ES auttaa kaikkeeen ja anna mennä suorilta vaan!
Haluan kokea lihavan naisen peppua
kaikku peput haisee aaina jollekkin annas ku mä tuuun haistaa naisen tuoksut. nainen vastaa heti
h[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:16"]
kaikku peput haisee aaina jollekkin annas ku mä tuuun haistaa naisen tuoksut. nainen vastaa heti
[/quote] haluutkoo nainen että nuolrn sulle otgasmit
[quote author="Vierailija" time="15.10.2010 klo 20:19"]Eli ongelmani on että 120 lihavan naisen kanssa olen paneskellut. Ongelmani on se että käy huonosti suihkussa ja takapuoli haisee. Enkö voisi sanoa että käy pesulla. Pitäisikö ottaa ES avuksi?
[/quote] lihavilla usein se perseppää käryää kun jää paskaa läskien väliin ja muutenkn hankala huoltaa lihavaa perää..ei taivu kun tynnyrimallin tursas ruholtaan.mutta läskit ei oo ronkeleita vituistaan.mielellään jakavat kuin pappi leipää
Mistä löytyis tämä nainen joka tuoksuu
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="15.10.2010 klo 20:19"]Eli ongelmani on että 120 lihavan naisen kanssa olen paneskellut. Ongelmani on se että käy huonosti suihkussa ja takapuoli haisee. Enkö voisi sanoa että käy pesulla. Pitäisikö ottaa ES avuksi?
[/quote] lihavilla usein se perseppää käryää kun jää paskaa läskien väliin ja muutenkn hankala huoltaa lihavaa perää..ei taivu kun tynnyrimallin tursas ruholtaan.mutta läskit ei oo ronkeleita vituistaan.mielellään jakavat kuin pappi leipää
[/quote] tämä kyllä niin totta.erittäin saastaisia ovat lihavat etenkin yh äipät löysine torttuineen
Otat vessaharjan ja jynssäät sen hanurin seuraavan kerran suihkussa. Siitä se lähtee.
Esi leikistä käy , kun suihkussa saippuoit vaon ja hierot puhtaaksi
120 kiloa ongelmaa, heivaa se. Case closed.
Sanoppa sille, et tarvitsetko apua, ton massavan perseesi pesemisessä, mä voi auttaa.