Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin Lady Gagan konserttiin

Vierailija
15.10.2010 |

Lapset oli tosi huonosti huomioitu :( ihan heidän takiaan mentiin (tyttö 10v ja 12v), rivoa kielenkäyttöä, ihme transsu lämmittelybändi. Olisi luullut lasten suosikin esiintyvän aikaisemmin, olimme kotona vasta klo 12 yöllä!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni Lady Gaga ei todellakaan ole laulutaidoton. Friikkisirkus onkin sitten asia erikseen!

Vierailija
2/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen jaksa fanittaa. Joten eiköhän se lapsille ja teineille ole passeli

Vierailija
5/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muihin tapahtumiin ikäsuosituksia?

Gaga tosiaan kiroili paljon, mitä jos olisi ollut suomalaisen artistin suusta samaa tekstiä?

Hieno taiteilija mutta nuori ja lapseton, ei ymmärrä vastuuta pienistä faneistaan.

Vierailija
6/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö teitä yhtään ihmetyttänyt ne videopätkät ja verellä läträäminen? Tai sydämen syöminen lähikuvassa? Minun mielestäni siellä oli paljon pelottavaa ja ahdistavaa materiaalia.

Vierailija
7/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos Gagalla on "pieniä faneja".

Vierailija
8/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat edes vievät tuon ikäisiä lapsiaan konserttiin, jonka tietävät loppuvan vasta yöllä.

Vierailija
9/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lord Gaga, ei leidi

Vierailija
10/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon paskaa koko rahalla. Pistäisitte paremmaksi vosut.

Vierailija
11/38 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli tosi huonosti huomioitu :(

voi voi!!mitäs menitte sinne?!mä olin paikalla,olen nuori aikuinen ja keikka oli mitä mahtavin!!gaga ei ole tarkoitettu millekään pikku perus nella-kakaralle,ei tod!!ja mitä väliä sillä kiroilulla,eihän äpäräs ees tajuu mitä siel puhutaa!jo on aikoihin eletty kun maailman supertähden pitäs ottaa muka huomioon suomalaiskersojen syyslomat,hhahahah!!eiköhän monster ball-kiertue oo ihan ilman syyslomia suunniteltu!en kestä tollasii perus mutsei,jotka luulee et niitten valkoset nellat,ellat,justukset ja sisut olis maailman tärkeimpiä!

Vierailija
12/38 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koko lady tai sen musiikki ole lapsille suunnattua. Lady Gaga oli itsekin ollut esimerkiksi sitä mieltä, että biisi disco stick on liian pervo... Kuunteletteko vanhemmat ollenkaan itse musiikkia, mitä lapsenne kuuntelee? Itse en antaisi vielä 10v tätä kuunnella, enkä varmasti veisi keikalle. Näkeehän sen musiikkivideoistakin minkälaisesta esiintyjästä on kyse.

Vierailija
13/38 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuinka joku kuvittelee, että Lady Gaga olisi lapsille suunnattu artisti... Joku Hevisaurus ja Fröbelin palikat on. En pidä myöskään Rasmusta lasten artistina.

Itse vähän yli 30-vuotiaana naisena pidän Lady Gagasta, koska on ilmiönä niin kiinnostava. Pidän myös homogenren edustamisesta esim. videoissa, vaikka itseni enemmän heteroksi koenkin (sukupuolihan nyt on aika vaikeasti määriteltävä juttu muutenkin :D)

Vierailija
14/38 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja pidän itse kyseisestä artistista, mutta en anna lasten kuunnella.

Vierailija
15/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga lasten suosikki? No voihan vaikka Rammsteinkin olla lasten suosikki, mutta en kyllä olettaisi, että konsertissa huomioitaisiin lapsiperheitä mitenkään erityisemmin. Hevisaurukset ja Titinallet sitten erikseen.

Vierailija
16/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fröbelin palikat on ihan erikseen. Silloin kun konsertin lipunmyynti alkoi, kauhistelin kaverin kanssa, miten vanhemmat raahaavat ala-asteikäisiä mukuloitaan katsomaan tuota laulutaidotonta friikkisirkusta. Olisi ehkä kannattanut ottaa etukäteen selvää minkälisesta artistista on kyse, niin ei tarvitsisi jälkikäteen keskustelupalstoilla itkeä.

Vierailija
17/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut Nico-Petterille ja JesSika-Jennikalle puuhanurkkaa?

Vierailija
18/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertti olisi ollut lasten syyslomalla? Kyllä meillä lomaa vasten jotain mukavaa aina tehdään. Nyt se oli Gaga. Fröbeleitä ei ole lapset kuunnelleet sitten päiväkotiaikojen! Sehän on ihan vauvamusiikkia.

Vierailija
19/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasimme pojalle, että hän pääsee myös suosikkiaan kulemaan, kun isosiskot sai Gagan.

Vierailija
20/38 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään tekemistä toistensa kanssa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi