Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun fb ehdottaa kaveriksi ihmisiä joiden kesken

Vierailija
15.10.2010 |

meillä ei ole yhteisiä kavereita, emme ole koskaan lähettäneet toisillemme sähköpostia, emmekä kuulu samoihin ryhmiin tai ole samoja "tykkäyksiä", niin onko kyseinen hlö käynyt katsomassa profiiliani vai voiko fb ehdottaa kavereiden kavereiden kavereita-perusteela?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tämä on! Mua edellisen kanssa olen ihan samoilla linjoilla.

Vierailija
2/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette käyttäneet samaa sovellusta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, jos mun lärvi näkyy sen ehdotuksissa!!

Vierailija
4/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken itse kuulu mihinkään verkostoon eikä tykkäämiseni tms. liity tähän paikkakuntaan mitenkään. Ja ip-tunnuksenikin osoittaa yleensä 100 km eri suuntaan kuin oikeasti on :)

Olette käyttäneet samaa sovellusta jne.

Vierailija
5/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on joku yhteinen kaveri.

Karmaisevaa, jos on näin, kuten tässä kerrottiin.

Vierailija
6/15 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiiliani monta kertaa, ennenku laittoi kaveripyynnön. Eli jos tekee hakua ja käy jonku profiilia kattomassa, alkaa FB ehdottaa kaveriksi.

Vierailija
7/15 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, jos mun lärvi näkyy sen ehdotuksissa!!

Vierailija
8/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei facebookissa näy kuka on käynyt sivuillasi..

Vierailija
9/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juuri sanoin että EI ole yhteisiä kavereita, toisin sanoen emme siis ole kavereiden kavereita ehdottamien henkilöiden kesken.

ap

Vierailija
10/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on FB ehdottanut ihmisiä, joita tiedän nimeltä (harrastuksista, tai asiakkaittani) meillä ei siis ole yhteisiä kavereita tai muutakaan linkkiä toisiimme. Tunnen heidät kyllä nimeltä, eli luulenpa että ne on käyneet profiiliani katsomassa ja sitä kautta FB ehdottaa niitä kavereikseni.

Vierailija
11/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tuntemattomilta ehdotuksia.. uskon et ne tulee summis..

Vierailija
12/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no mulle täysin tuntemattomia on tullut ehdotuksina ehkä pari. Enemmän tulee niitä jotka tunnen nimeltä, ei se voi olla sattumaa. Ja paria nimi-tuttua tyyppiä FB ehdottaa mulle jatkuvasti, vaikka mitään yhteistä meillä ei ole.

Vierailija
13/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tarvitse varsinaisesti kuulua mihinkään oppilaitoksen ryhmään.

Tai kotikaupunki, voisiko FB tarjota senkin perusteella?

Vierailija
14/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestitellyt heidän kanssaan sähköpostilla, ja fb ilmeisesti ehdottaa heitä kavereiksi sähköpostiosoitteistoni perusteella.

Vierailija
15/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pari kertaa käyny silleen, et oon esim. käyny kurkkimassa vanhan koulukaverin profiilia, ja yllättäin, on seuraavana päivänä tullu mulle kaveripyyntö kyseiseltä henkilöltä. Eli uskosin näin, että siellä ehdotuksissa on näkyny mun lärvi sit heti. Tosin on meillä ollu yhteisiä kavereitaki, joten ehdottelis se mua muutenki sille.

Mut yks tapaus oli silleen, et laitoin hakuun entisen työtuttuni, ja sillä oli profiili, mut en kummiskaan laittanu pyyntöö. Mut eipä menny montaa tuntii, kun se oli laittanu mulle kaveripyynnön... Ja tän henkilön kans mulla ei ollu yhteisii kavereita, eikä kaverin kavereita.

Nyt en oo kehdannu ihan kenenkä vaan profiileissa vierailla, kun musta vähän tuntuu et se mun lärvi tulee sit sinne ehdotuksiin =) Voihan noi tietysti olla sattumaaki, mut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi