Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän 10-vuotiailla oma kamera?

15.10.2010 |

Jos niin minkälainen?

Mä olen ostanut pojalle 5v:na joululahjaksi yksinkertaisen, zoomittoman digikameran ja sillä on tähän mennessä ottanut kuvia. Nyt kun muilla perheenjäsenillä on järkkärit, niin haluaisi toki itselleen joululahjaksi järkkärin, mutta itse olen sitä mieltä, että on vähän kallis vielä tuon ikäisen käyttöön. Nyt mietin lähinnä jotain Canonin Power Shot tyyppistä kameraa pojalle joulupukin konttiin.

Mielelläni kyllä ostan mieluisan ja yhden kunnollisen lahjan, sillä meillä on aika vähän tilaa ja talo jo täynnä tavaraa.

Yhteiseksi pojille olen ostanut jo pari joululahjaa ja isommalle yhden kirjan, joten tämä "yksi kunnollinen" joululahja enää puuttuu.

Mitä olette mieltä muut 10-vuotiaiden vanhemmat, olisiko tuommoinen Power Shot ok joululahjaksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedenkestävän kameran. Nyt pyytää joululahjaksi jotain järkkäriä ja ajattelin sellaisen myös ostaa. Tosin en ole vielä perehtynyt niihin yhtään, joten en tiedä mikä on hyvä.

Vierailija
2/3 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5v tyttö on innokas kuvaamaan. Meidän perheellä on ollut pari vuotta canonin zoomillinen digikamera (maksoi alle 200 €) ja nyt olen ajatellut että haluaisin ostaa vähän paremman kameran ja antaisin tuon tytölle. 10v osaa jo käsitellä kameraa, joten ehdottomasti! tuosta Power Shotista en tiedä, mutta meidän kamera on varmaan hieman vastaavantyyppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen veden/pölykestävä olis varmasti tosi hyvä tuon ikäisellä. Olemme vaan niin Canon perhe (taloudessa kaksi Canonin järkkäriä siis jo) ja pojan toive oli "iso, MUSTA kamera" ja Canonin vedenpitävä ei ole musta...

Itse olen oman ekan järkkärin ostanut 18-vuotiaana ja mies 24-vuotiaana ja mietin, että vaikka 15-vuotiaana poika voisi ehkä sitten pystyä huolehtimaan jo useiden satojen euron kamerasta, mutta 10 v on siihen vähän nuori, varsinkin kun ei ole hirmuisen huolellisella luonteella varustettu.

Mietin vain tässä, että onko nyt järkevää ostaa 5 vuodeksi tuommoinen "välimuotokamera". Perässä toki tulee sitten vielä 7 vuotta nuorempi pikkuveli, joten käyttäjiä varmaan noille kameroille löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi