Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

matkusteletteko te paljon?

Vierailija
15.10.2010 |

mä matkustelen nykyään ainakin kerran kuusa pitkä viikonloppu jossain. nytkin pukkaa kahden vkon kuluttua pitkä viikonloppu roomassa ja siitä 10 pvää pitkä viikonloppu helsingissä. joulun jälkeen pitäis sitten mennä johonkin vähän kauemmas.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOnta kertaa vuodessa pitkiä viikonloppuja ulkomailla ja 3-4 pitempää kaukomatkaa koko perheen kanssa vuodessa. Tykätään matkustamisesta ja vieraista maista!

Vierailija
2/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun vanhimmasta menee jo aikuisen hinta, mutta ulkomailla käydään 1-2 kertaa vuodessa, kaukomatkoilla ehkä kerra parissa vuodessa. Lapinreissuja tehdään vuoden aikana 3-4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin paljon matkustelette ja kuinka meitä muita harmittaa kun ei ole varaa matkustaa yhtään vai mikä oli tämän aloituksen pointti?

Vierailija
5/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 ulkomaan reissua tehdään vuodessa, kotimaan viikonloppureissuja en niin edes laske "matkustamiseksi". Minun työni ei valitettavasti salli pitää sen enempää lomia.

Vierailija
6/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne köyhyyttäni.

tässä sen taas huomaa, kuinka vaikeeta positiivisista asioista on kysellä ja niitä jakaa.

vedä nyt herne nenään siitäkin, etten ole hedelmätön.

Vierailija
7/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin paljon matkustelette ja kuinka meitä muita harmittaa kun ei ole varaa matkustaa yhtään vai mikä oli tämän aloituksen pointti?

Vierailija
8/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollaan käyty pidemmällä ulkomaanmatkalla lasten syntymän (5v ja 7v) jälkeen. Pari kertaa Tukholmassa.

Vierailija
9/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 ulkomaan reissua tehdään vuodessa, kotimaan viikonloppureissuja en niin edes laske "matkustamiseksi". Minun työni ei valitettavasti salli pitää sen enempää lomia.

Terv. Viimeksi ulkomailla toissa kesänä, ja silloinkin vain, koska oli "pakko" mennä veljen häihin.

Vierailija
10/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo matkustelu minun juttu.

En tunne kaukokaipuuta tms.

Nautin kotikontuni luonnosta ympäri vuoden ja tykkään liikkua ulkona.

Lentokoneessa (en tosin ole ollut paremmassa luokassa) ei ole kiva matkustaa, olen merisairas sekä matkapahoinvoiva henkilö.

Olen tosin reissannut kaikki naapurimaat ja käynyt jopa välimeren rannoilla ja kohta olisi piipahdus Puolaan asioille...

No Helsingissä olen töissä. Suomessa olen käynyt kaikkialla muualla paitsi päälaella ja koillisessa ja Oulun olen onnistunut jotenkin kiertämään isoista kaupungeista.

Tulipahan pitkä sepustus noinkin simppeliin kysymykseen :-D

Mukavaa matkailua kaikille siitä nauttiville:-)

Vierailija
11/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis oikeesti hermot, jos joka kuukausi pitäisi jonnekin reissata.

Ulkomailla käydään parin - kolmen vuoden välein n. 4 - 5 päivän reissulla. Ja kerran vuodessa käydään kotimaassa kahden yön reissu. Me viihdytään kotona.

Tuollainen tahti virkistää minua, tiheämpi tahti stressaisi liikaa. Lapissa kyllä voisin käydä vähän useammin. Siellä ollaan käyty vain kerran meidän yhdessäolon aikana. Ja nyt kun lapset on kouluikäisiä, niin ei enää päästä parhaaseen hiihtoaikaan :-(

Vierailija
12/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lentomatkailua on alettu radikaalisti vähentämään :)

Vierailija
13/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa matka kauemmas, kotimaan matkailua ei juuri lainkaan (kesällä pari kertaa ajellaan jonnekin esim. Retrettiin ja muuten ihan Pirkanmaalla pysytään).

Läheisiä ystäviä/sukulaisia asuu töiden vuoksi paljon Euroopassa, ja heidän luokseen on helppo mennä. Esim. siskon lapsista hauskaa kun tulee sukulaisia loma-aikoina kylään jne. ja helpottaa siskon&miehensä arkea jos heillä ei ole lomaa kun lapsilla on.

Joskus menemme perheenä, joskus minä/mies yksin kaverin luokse. Ja ei loppujen lopuksi tule edes kovin kalliiksi.

Vierailija
14/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yhdeksän henkinen perhe ja reissaamme vain kesällä ja silloinkin max pari päivää poissa kotoa, koska meidän on tosi vaikea saada eläimille hoitaja/hoitajia.

Ulkomaille ei kyllä tän porukan kanssa edes kiinnostaisi lähteä, olis tooosi "lomaa" juu!!

Vierailija
15/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissussa ollaan ainakin kerran kuukaudessa. Arvostan enemmän rauhallista kotielämää perheen kesken, varsinkin kun lapset ovat vielä melko pieniä.

Meillä vuoden matkailut ovat yleensä viikon loma jossain lämpimässä, ehkä risteily tai pari. Mökkiviikonloppuja muutama kesässä.

Vierailija
16/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olosuhteiden pakosta vähintään joka toinen viikonloppu, mutta sen lisäksi lomamatkoja useampi vuosittain. Lapset ovat jo aikuisia, joten nyt nautitaan matkustelusta. Se on aina ollut intohimoni ja vihdoinkin saan toteuttaa sitä yllin kyllin.

Vierailija
17/17 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo töiden puolesta kertyy 80 matkapäivää vuodessa, joista pari kolme reissua ulkomailla. Harmi sinänsä, sillä sitten ei vapaa-aikana ja lomilla juuri huvita reissata kun siinä ei ole mitään hohtoa. On ihanaa kun SAA olla kotona.

Olen kyllä käynyt yli 20 maassa ja aiemmin tykkäsin kovasti ulkomailla reissaamisesta. Sekään ei vain anna enää niin huimia elämyksiä kuin ennen. Harmi. Ehkä sitä taas joskus innostuu enemmän, mutta mikään suuri ja huippuhohdokas elämänsisältö matkustaminen ei tällä hetkellä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi