Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lannistava anoppi (ov)

Vierailija
14.10.2010 |

Miehen äiti on tooooooooosi lannistava tyyppi. Koko ajan mollaa poikaansa eli mun miestä. Olen aina ihmetellyt miks mies ei halua olla vanhempiensa kanssa kovin paljon tekemisissä ja nyt alkaa valjeta syykin.

Mies on siis perheen vanhin lapsi, ja hänellä on kaksi nuorempaa siskoa, joista toisella on perhe ja toisella ei

Anoppi vertaa joka tilanteessa missä vaan on mahdollista miestä ja mua toisen tyttärensä tilanteeseen.

Esim kun mies vaihtoi työpaikkaa ja sai isohkon palkankorotuksen anoppi totes: "kiva kun sunkin palkkas vähän parani, vaikka eihän sitä tietty voi verrata xxx:n (siskon) miehen palkkaan, sille tasollehan sä et koskaan pääse"

Sit kun alettiin rakentaa taloa, anoppi tokas että "kiva pieni pirttihän tää on, mut paljon pienempihän tää on kun xxxx:n (siskon) talo mut onhan niillä kyllä niin paljon isommat tulotkin kun teillä"

Esikoisen syntymästä "voi kun söpö vauva, mut kuin tää on näin ruikun laiha, xxxx:n (siskon) vauva oli niin pullee ja elinvoimanen"

Mies juoksi elämänsä ekan maratonin, niin siihen anoppi että "no tuonhan nyt juoksee kuka vaan, xxxx (siskon mies) on niin hoikka ja hyväkuntosen näkönen että varmaan juoksis tuplasti tuon verran"

Mistä näitä lapsiaan lannistavia äitejä oikein tulee? Kasvaa meistä palstalaisista vai????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäis sanoo sille anopille, että pitää mölyt mahassaan ja lakkaa vertailemasta aikuisia ihmisiä. Ja ihan hyvä on olla tapaamatta, pakkoko sitä on kuunnella edes tuollasta.

Vierailija
2/3 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin anopin ymmärtäisi, mutta että äiti omalle pojalleen... Aika hassua sinänsä - useammin kai sitä esikoista pidetään jotenkin parempana kuin nuorempiaan! Ja ennemmin suositaan poikaa kuin tyttöä. Tai - näin ainakin kuvittelisin _yleisesti_

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäis sanoo sille anopille, että pitää mölyt mahassaan ja lakkaa vertailemasta aikuisia ihmisiä. Ja ihan hyvä on olla tapaamatta, pakkoko sitä on kuunnella edes tuollasta.

Mut tosiaan nyt ymmärrän, miksi ei halua vanhempiaan paljon tapailla.