Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää elämä on yhtä työtä

Vierailija
14.10.2010 |

työtä työtä. Tuntuu ettei muuta elämää olekaan. Työpäivän päätteeksi ehdit olla muutaman tunnin kotona ja taas töihin. Viikonloppuvapaat menee kotitöissä ja asioiden hoitamisessa. Viddu mä inhoan töitä! Ne häiritsee mun vapaa aikaa! Sitten joskus kun pääsee eläkkeelle on jo niin vanha ja kurppanen, että seuraava osoite onkin vanhainkoti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin aina, miten muut ihmiset jaksaa ainaista työn tekoa ja sitä, että viikonloput hujahtaa ohi huomaamatta. Työni on sinänsä ihan ok. Olisi vain niin paljon kivoja asioita tehtävänä, mutta ei ehdi, kun on käytävä töissä.. Plääh.

Vierailija
2/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on upea ja antoisa työ. Ja silti jää aikaa perheelle. Toisaalta, harrastaa voisi enemmän jos lapset ei olisi niin pieniä ja vapaa-aikaa olisi enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tykkään työstäni, mutta perhe-elämä vie voimat :-(

en kestä enkä jaksa.

Kun olen 50v olen ihan vanha kurppa ja sitten vielä pitäis jaksaa 13v töissä. YÖKKK!!

Vierailija
4/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä teette? Kai se jaksaminen riippuu siitä, pitääkö työstään vai ei. Jorma Ollilakaan ei kuulemma aio ruveta eläkkeelle ikinä, eikä monet näyttelijät.

Vierailija
5/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä teette? Kai se jaksaminen riippuu siitä, pitääkö työstään vai ei. Jorma Ollilakaan ei kuulemma aio ruveta eläkkeelle ikinä, eikä monet näyttelijät.

vastaa, olen hoitaja.

Vierailija
6/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, olen hoitaja.

viihtyisi hoitajana, sun pitää harkita alanvaihtoa. Ei sun ole pakko tuhlata elämästä kolmeakymmentä vuotta väärällä alalla.

Vierailija
7/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ihan ok, mutta vapaa-aikaa haluaisin silti enemmän. Rasittaa elää aina saman rutiinin mukaisesti, illalla ajoissa nukkumaan, aamulla kukonlaulun aikaan ylös (pitkä työmatka) jne.

Vierailija
8/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatsä minkä ikäistä porukkaa?

Vierailija
9/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, olen hoitaja.

viihtyisi hoitajana, sun pitää harkita alanvaihtoa. Ei sun ole pakko tuhlata elämästä kolmeakymmentä vuotta väärällä alalla.

olisi ammatista kiinni. Ylipäätään työ vie liikaa aikaa ihmiselämästä. Itse tykkäisin maalata ja olenkin siis taiteellinen ihminen, mutta ei mulla ole mahdollisuutta toteuttaa itseäni väsyneenä arjen keskellä. Työ vie oikeasti aivan liikaa aikaa meiltä kaikilta!

ap

Vierailija
10/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset vuoden loma töistä ja eläkää liiton rahoilla. Uskon että työ saa vuoden tylsistymmisen jälkeen uuden merkityksen!

Vierailija
11/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taideyrittäjä :)

vastaa, olen hoitaja.

olisi ammatista kiinni. Ylipäätään työ vie liikaa aikaa ihmiselämästä. Itse tykkäisin maalata ja olenkin siis taiteellinen ihminen, mutta ei mulla ole mahdollisuutta toteuttaa itseäni väsyneenä arjen keskellä. Työ vie oikeasti aivan liikaa aikaa meiltä kaikilta!

ap

Vierailija
12/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatsä minkä ikäistä porukkaa?

16v- kuolema

Vierailija
13/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ sinällään ei vie multa voimia, mutta pomo vie. Jopa mun kävelynopeutta tarkkaillaan. Oon niin väsyny etten jaksa ees hakee uutta työtä. Jos voittaisin lotossa, en pyllistäiskään nykyseen työpaikkaan päin. Oon jopa tarkotuksella yrittäny tulla raskaaks ja syynä on ainoastaan se ettei sit tartteis mennä pitkään aikaa töihin.

Vierailija
14/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään työ vie liikaa aikaa ihmiselämästä. Itse tykkäisin maalata ja olenkin siis taiteellinen ihminen, mutta ei mulla ole mahdollisuutta toteuttaa itseäni väsyneenä arjen keskellä. Työ vie oikeasti aivan liikaa aikaa meiltä kaikilta!

ap

Olen täsmälleen samaa mieltä. Oletko lukenut Osmo Soininvaaran kirjan Vauraus ja aika? Jos ei muuta niin siitä saat ainakin henkistä "tukea" ajatuksillesi.

Vierailija
15/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään työ vie liikaa aikaa ihmiselämästä. Itse tykkäisin maalata ja olenkin siis taiteellinen ihminen, mutta ei mulla ole mahdollisuutta toteuttaa itseäni väsyneenä arjen keskellä. Työ vie oikeasti aivan liikaa aikaa meiltä kaikilta! ap

Olen täsmälleen samaa mieltä. Oletko lukenut Osmo Soininvaaran kirjan Vauraus ja aika? Jos ei muuta niin siitä saat ainakin henkistä "tukea" ajatuksillesi.

mutta laitetaan muistiin. Tykkään lukea myös paljon, mutta sekin on vaarallista, kun sitten innostuu ja haluttaisi lukea tuntitolkulla, mutta se ikävä herätyskello soi kuitenkin aamulla :D

ap

Vierailija
16/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/17 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset