Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisikö miehesi sinun suhteesi sielunkumppaniin?

Vierailija
14.10.2010 |

Toisesta ketjusta johdannaisena: siellä muutama nainen ihmetteli, miten mies voi hyväksyä oman vaimonsa syvän ystävyyden toisen miehen kanssa. Rupesin pohtimaan omaa miestäni ja olen melko varma, että hän kyllä hyväksyisi sen.

Mieheni museoauton ympärille kokoontuu aina kiinnostuneita miehiä ja välillä hän antaa jonkun mennä jopa koeajolle. Miehelleni on pelkkää plussaa, että muut miehet ihailevat hänen autoaan.

Uskon, että mieheni suhtautuu samoin minuun. Hän on ylpeä viehätysvoimastani ja siitä, että tälläkin hetkellä minua 15 vuotta nuorempi mies osoittaa ihastuksen merkkejä. En tiedä miten hän suhtautuisi "koeajoon" enkä aio edes kokeilla, koska en ole itse ihastunut kehenkään toiseen. Mieheni on minulle rakas ja avioliittoni omasta mielestäni kunnossa.

Miten teillä - saisiko mies raivarin vai olisiko hän ylpeä omistaja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jaetaan kaikki,myös syrjähypyt kerrotaan..

Vierailija
2/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään lakanoiden väliin niin ei hyväksy. Miehethän yleensä sinne pyrkivät, jopa sielunkumppanit...

Vierailija
4/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyisitkö miehellesi sielunkumppanin, joka et ole sinä??

Vierailija
5/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ja heidän arvonsa muuttuu iän karttuessa. Hyväksytkö sinä sen ettet todennäköisesti ole hänen sielunkumppaninsa ikääntyessäsi? Mitä sitten? Lusikat puoliksi? Rakkaus ja sielunkumppanuus eivät ole sama asia. Olisi kiva kuulla minkä ikäisiä vastaajat ovat. Uskoisin että moni parikymppinen vielä elää pumpulilinnoissa parisuhteensa kanssa.

Vierailija
6/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin itseni, mutta mieheni ilmeisesti hyväksyisi sen minulle. Oli kyllä yllätys havaita tämä. Mieheni sanoo olevansa valmis tukemaan minua kaikessa, mikä tekee minut onnelliseksi.

ap

Vierailija
7/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajien ikä

Ihmiset ja heidän arvonsa muuttuu iän karttuessa. Hyväksytkö sinä sen ettet todennäköisesti ole hänen sielunkumppaninsa ikääntyessäsi? Mitä sitten? Lusikat puoliksi? Rakkaus ja sielunkumppanuus eivät ole sama asia. Olisi kiva kuulla minkä ikäisiä vastaajat ovat. Uskoisin että moni parikymppinen vielä elää pumpulilinnoissa parisuhteensa kanssa.

Vierailija
8/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielunkumppani. En tiedä onko sellaista olemassakaan, tosin. Uskon tietäväni, mitä tällä tarkoitetaan ja ei tosiaankaan mieheni sellainen ole. En usko, että hän suuttuisi, jos joku toinen mies sen sijaan olisi. Mutta mitä seksiin tulee, se ei enää kävisikään, se on holy thing!

Vierailija
9/9 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, että onko kyseessä nimenomaisesti sielunkumppani, mutta pidän noin 90-95% päivistä yhteyttä toiseen mieheen ja tämä on miehelleni täysin ok.

Osaan sanoa siis varmuudella, että minulla on luottotiedot kunnossa. Muutenkin ystävistäni noin puolet on miehiä.