Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsytti lapsen hammaslääkärikäynti

Vierailija
14.10.2010 |

Hammaslääkärit ärsyttävät jo ennakolta, koska niistä on vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia. Ärsytti jo valmiiksi, koskapa tiesin, ettei lapsi ole pitänyt purennanohjaintaan niin kuin olisi pitänyt pitää. Ärsytti, että huoneessa oli lapseni ja itseni lisäksi kaikkiaan 5 ihmistä kuin yleisönä! Ärsytti, kun oikoja tuijotti syyttävästi minua, koska en ole pidättänyt sitä kojetta lapseni suussa niin kuin olisi pitänyt. Ärsytti.

Eniten ärsytti se, että huone oli täynnä ihmisiä. Ja se, että ärsytti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella ollut nyt liki 3 v, ja hienosti on auttanut. Itse huomasin kesällä jo (vihdoin) suuren eron ja nyt oli hammaslääkäri tosi tyytyväinen. Onneksi lapsi on alun jälkeen ymmärtänyt sen merkityksen ja pitää kiltisti.

Tosin meillä ei huoneessa ole yleisöä, paikalla yleensä vain lääkäri ja hoitaja, vanhemmat käy lopuksi hakemassa vain ohjeita yms, eli lapsi menee yksin ekaksi.

Vierailija
2/4 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koje yököttää lasta. Se estää puhumisen ja syömisen. Siksi sitä päivittäistä 2 tuntia on hyvin vaikea saada pidettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen inhonnut härveliä aikoinani, mutta lapsi tottui yllättävän nopeasti ja nukkuu sen kanssa ongelmitta.

Jos pitää päivällä, voisiko pitää esim. pelatessa/satua kuunnellessa/ tv:tä katsoessa?

Vierailija
4/4 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulemma yöpidosta ei ole suurempaa hyötyä, kun päiväpito on huonoa. Päivittäin tuntuu olevan vaikea löytää 2 tuntia, jolloin voi olla hiljaa ja syömättä. On koululainen ja kaveriseura on tärkeää ja iltaisin taas vanhemmille on koko ajan asiaa. Mutta aina sitä hammaslääkärikäyntien jälkeen yritetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan