Seksisuhde työkaveriin - molemmat varattuja ja perheellisiä
Onko ketään kanssasisaria jotka olisivat samassa tilanteessa?
Käyn kamppailua tunteideni kanssa - en tiedä miten tästä tilanteesta selviän. Tilanteesta jonka olen itse järjestänyt.
Olemme siis molemmat tahoillamme naimisissa, ikäeroa meillä on 10 vuotta, mies on vanhempi.
Molemmilla on pieniä lapsia, kaikki ikähaarukassa 2-5v.
Suhteemme alkoi yllättäen ja on hyvin kiihkeä. Tätä ei ole kestänyt vielä kauan - ei kahta kuukauttakaan. Välillämme on kyllä ollut katseita ihan työkaveruuden alusta lähtien, molempia toisen ulkonäkö vetää puoleensa.
Molemmilla tunteet omaa aviopuolisoa kohtaan on elähtäneet- ei mitään erityistä syytä. Arjen pyöritys ja työpaineet ovat vain tehneet tehtävänsä kummankin parisuhteelle.
Salatapailemme töissä ja järjestämme yhteisiä "työmatkoja".
Yhteinen aikamme on ihanaa ja niin piristävää!
Samalla mieltä kaivaa kauhean huono omatunto. Ihmismieli on kaiketi sellainen, ettei tunteitaan pysty jakamaan useammalle taholle ilman että pää alkaa hajoamaan. Oma puoliso herättää yhä vähemmän kiinnostusta. Vaikka kotona yritetään olla kuin ei mitään oisikaan.
Olemme sopineet työkaverini kanssa että tämän pitää pysyä ehdottomasti salassa ja molempien avioliitot pysyvät - jos kummallakaan alkaa ajatukset muuttua vakaviksi puhalletaan peli poikki, tai jos juttu paljastuu kenellekään.
..Ja niinhän siinä on käymässä että itselläni alkaa herätä syvempiä ihastuksen tunteita työkaveriini. Hänelle en ole ensimmäinen "hyppy", vaan hän nauttii naisten huomiosta, varsinkin itseään nuorempien. Itse lähdin tähän mukaan samoilla ajatuksilla kuin hän- kuorin vain herkut päältä, mutta tunteita ei tähän sotketa. Siksi en totisesti tule paljastamaan tunteitani hänelle. En suo hänelle sitä nautintoa, että hän voi poistua jutusta "voittajana".
Kuinka saan tämän tilanteen hallintaan.
Tahdon takaisin sen vuoden takaisen kiltin kotiäidin joka keskittyi vain oman perheensä hyvinvointiin.
Kommentit (26)
Luulet kuorivasi kermat päältä, mutta taidatkin saada selkäsaunan. Jos nyt rakastut mieheen, hän vain käyttää sinua hyväkseen, et saa häntä kuitenkaan. Onnea matkaan.
mutta siinä oli tunteitakin mukana, ne oli kyllä puoleltani voimakkaampia. Eron tekeminen oli tosi vaikeaa... kerroin lopulta miehelleni, elin toivossa että mieheni jättäisi minut. Olin kiinni vielä toisessa miehessä, mutta asiaa oli pakko ruveta työstämään puolison kanssa. tunteita toiseen oli pitkään, lopulta tilanteen laukaisi komennus ulkomaille, siellä perheemme yhtenäisyys palasi.
kun tulin takaisin töihin, huomasin että toinen mies oli pannut suunnilleen puolta työpaikan naisista... ja olin onnellinen että olin palannut puolisoni luo.
Ertoa toisesta mihestä kun vielä voit. tilanne vaan vaikeutuu ajan kanssa. Been there...
sinä olet ihastunut. Olet jutun häviäjä jo ja se mies on voittaja.
Ymmärrän sen ihastuksen ja flirtin voiman, mutta siinä vaiheessa kun aletaan seksisuhde, ollaan päätetty loukata omaa puolisoa ja parisuhdetta niin pahasti, että sille loukkaukselle ei ole vertaista. Parisuhteen lisäksi siitä kärsivät pienet lapset, joilla ei ole keinoja käsittää äidin tylyä olemusta ja poissaolevaa ilmettä. Lapset ja mies ja arki eivät riitä ja se näkyy, vaikka kuinka luulet olevasi normaali kotona.
Ymmärrän sen, että jotkut ihmiset voivat loukata läheisimpiään pahasti eivätkä edes pidä sitä kovin vakavana juttuna. Meitä on moneen junaan. Mutta että noin pienet lapset heittää mielestään ja antautuu omille himoilleen, sitä en tajua. Jos parisuhteesi on kuollut etkä halua panostaa siihen enää mitenkään, niin miksi et ole rehellinen miehellesi. Sovitte molemmat omista yksityisistä seikkailuistanne, lasten takia olette yhdessä esim. sen pari vuotta ja katsotte uudestaan, jos suhde voisi vielä parantua. Mutta jos et itse tee mitään suhteen eteen ja mies ei edes tiedä, että suhteessa on kaikki pielessä, niin olet vain itsekäs ja itsekeskeinen, joka ansaitsee kaiken syyn perheensä rikkomisesta. Lasten takia pitää olla rehellinen ja vielä yrittää, jos kyse on vain elähtäneestä suhteesta eikä mistään väkivallasta tai viinasta. Joka tapauksessa miehesi ansaitsee parempaa kuin sen, että vain sinä saat pettää ja elää "parempaa" elämää, kun miehesi panostaa teidän perhe-elämäänne. Anna miehellesikin mahdollisuus etsiä parempaa. Ei luulisi olevan vaikeaa.
miksi huijaat miestäsi ja lapsiasi?
Ensiksi erotaan ja sitten vasta tapaillaan muita. Nyt olet tapaillut muita ja leikkinyt perhettä miehesi ja lastesi kanssa.
Sinun pitäisi olla yksinhuoltaja ennenkuin tapailet muita. Käy vähän sääliksi miestäsi ja lapsiasi.
Päätäsi se ei kyllä suorista, se on sekaisin ja pysyy.
ampuu perheensä. Kamalaa luettavaa aamun lehdestä.
Ensiksi kerrotaan kumppanille että kiinnotsaa muut ja sitten vasta toiminta. Miehesi olisi tarvinnut saman mahdollisuuden.
Suhteenne ei toiminut alunperinkään, koska ette keskustelleet toisillenne asioista vaan pidätte kaiken sisällänne.
Mitenkään puolustelematta tekojani on todettava, että lapset ovat minulle ja työkaverilleni kaikki kaikessa. Juuri he ovat se syy, miksi emme halua avioliittojemme kariutuvan.
Puhumme lapsistamme jatkuvasti, olemme kiinnostuneita aidosti kummankin perhe-elämästä. Se että voi puhua aidosti tilanteista jollekin toiselle joka ymmärtää.
Ja minulla ei ole todellakaan lasittunutta katsetta kotiin mennessäni - kaikkea muuta :) Tämä suhde antaa minulle niin paljon energiaa ja voimavaroja. Aamuisin on mahtavaa nousta pirteänä sängystä, motivoituneena uuteen työpivään, hymyilevänä ja herttaisena Äitinä.
Mitä se auttaa ketään, että kerrotaan miten olisi pitänyt tehdä?
Joo tilanne on vaikea. Mitä sä itse haluat? Haluat päästä kuiville jutusta, jatkaa perheesi kanssa? Vai haluatko tämän toisen miehen? Päätä asia ja tee sen mukaan kaikessa: ei ole helppoa joo, ja tunteet on ristiriitaiset. Mutta ajopuuna ajelehtiminen ei auta sua. Sano my way, ennenkuin ne molemmat sanoo sulle highway!
Jos joku ampuu naapurin ja olettaa sen jälkeen että ymmärrämme häntä, ampuja on väärässä. Kun joku tekee paskamaisesti, hänet pitääkin tuomita moraalisesti.
Niin se vain on.
Teit miehellesi paskasti, nyt olet yksi viiva lisää panomiehen vihkossa, ja kaduttaa.
That's it. Move on.
ei kuulosta uskottavalta. Lapset muka kaikki kaikessa, mutta silti vaarannatte heidän perheensä. Eikä ole vain kerran eikä kaksi tapahtunutta, että petetty puoliso lahtaa koko porukan :(
Tässä viestissä kuvaamasi suhde voi olla olemassa ilman seksiäkin...
Mitenkään puolustelematta tekojani on todettava, että lapset ovat minulle ja työkaverilleni kaikki kaikessa. Juuri he ovat se syy, miksi emme halua avioliittojemme kariutuvan.
Puhumme lapsistamme jatkuvasti, olemme kiinnostuneita aidosti kummankin perhe-elämästä. Se että voi puhua aidosti tilanteista jollekin toiselle joka ymmärtää.Ja minulla ei ole todellakaan lasittunutta katsetta kotiin mennessäni - kaikkea muuta :) Tämä suhde antaa minulle niin paljon energiaa ja voimavaroja. Aamuisin on mahtavaa nousta pirteänä sängystä, motivoituneena uuteen työpivään, hymyilevänä ja herttaisena Äitinä.
Hänen olisi pitänyt kertoa säpinästä työkaverin kanssa aivan heti, jo ennen kuin oli tehty yhtään mitään. Tällä tavoin salaisuuden maksu olisi jäänyt suhteesta pois ja oma mies olisi päässyt tasaveroiseen asemaan toisen miehen kanssa. Näin toimien ulkopuolinen suhde olisi voinut jopa parantaa ap:n avioliittoa, sillä kokemukseni mukaan miehet terästäytyvät kilpailutilanteessa ja tutusta tossukasta voikin yllättäen tulla taas se romanttinen rakastaja, joka hän suhteen alussa oli.
(myös lauseenrakenne ja kappalejako) kuin aiemminkin tänne kirjoittanut suuria tunteita herättänyt kultasarjaromantikko.
Saat monen sivun pituisia ketjuja aikaiseksi, koska osaat iskeä naisten kipeisiin kohtiin, vastailet ketjuun sopivin väliajoin.
No, se ei ole hullu joka provoilee vaan hullu joka niihin repsahtaa.
Jos kerran olet onneton avioliitossasi, kerro se miehellesi ja sitten teillä on kaksi vaihtoehtoa:
A. Menette pariterapiaan, alatte oikeasti parantaa suhdettanne eri tavoin
B. Sovitte joko ns. avoimesta suhteesta
C. Eroatte
Ja totta kai ihastumisen huuma on ihanaa, mutta se on aina ohimenevää. Kuvitteletko ihan oikeasti, että tuo jatkuu vuodesta toiseen tuollaisena. Naiivi olet, kun vaarannat perheesi ja liittosi sen takia.
Puhumme lapsistamme jatkuvasti, olemme kiinnostuneita aidosti kummankin perhe-elämästä. Se että voi puhua aidosti tilanteista jollekin toiselle joka ymmärtää.Ja minulla ei ole todellakaan lasittunutta katsetta kotiin mennessäni - kaikkea muuta :) Tämä suhde antaa minulle niin paljon energiaa ja voimavaroja. Aamuisin on mahtavaa nousta pirteänä sängystä, motivoituneena uuteen työpivään, hymyilevänä ja herttaisena Äitinä.
(myös lauseenrakenne ja kappalejako) kuin aiemminkin tänne kirjoittanut suuria tunteita herättänyt kultasarjaromantikko.
Saat monen sivun pituisia ketjuja aikaiseksi, koska osaat iskeä naisten kipeisiin kohtiin, vastailet ketjuun sopivin väliajoin.
No, se ei ole hullu joka provoilee vaan hullu joka niihin repsahtaa.
Fani? Luettelepa nyt niitä keskusteluita joita tämä kultasarjaromantikko tehtailee.
Tuttua huttua mullekin. Tosi terävä kirjoittaja mutta ikävä kyllä suurinta osaa tyttöjä täällä vedettiin nyt nenästä.
Samanlaisessa tilanteessa olen ollut minäkin. Suhde alkoi puuntakaa ja vei jalat alta. Molemmat naimisissa ja pieniä lapsia, alle 3-v... Alun perin piti juttu lopettaa, mutta parin kuukauden näyttelemisen ja salailun jälkeen lyötiin kummatkin tahoillamme kortit pöytään. Tunteet kun olivatkin syventyneet molemmin puolin. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa ja 3 yhteistä lastakin siunaantunut. Ja kaikki pettämisjutut takanapäin. Kun tapaa kaltaisensa on vaan pakko pysyä ruodussa. Löysin elämäni miehen ja rakastuin ensi kertaa elämässäni. Näin meillä. En ole todellakaan tyytyväinen että loukkasin ex-kumppaniani, mutta hänellekin kaikki kääntyi parhain päin. Nyt menossa naimisiin elämänsä naisen kanssa.
En tiiä miten ap:n tilanne etenee, voipi toki tulla näpeillekin. Riippuu niin henkilökemioista ja onko yhteisiä tulevaisuudennäkymiä.
No, se on aika vikeaa sanoa mitä teet, jo sanot ETTÄ TAHDOT TAKAISIN KOTIÄIDIN ROOLIIN! Päätä ja Tee sitte niin. Mutta voi käydä näinkin...
Itsellänikin oli 4,5 ja 6 lapset kun työkuvioissa 12v vanhempi mies tuli elämääni. Ei siinä mitään voinut. Tiesin etten ole hänen ensimmäinen vieras, ennen kymmenes, enkä edes sadaskaan. Nyt kuitenkin olemme olleet yhdessä 9v ja naimisissakin jo 4v. Hän sanoo että ei olisi koskaan uskonut löytävänsä minua, näin ihanaa naista. Hän oli päättänyt muuttaa täysin elämänsä kun minut "löysi". Hän sanoo että olen paras ja ihanin nainen ja äiti joka maan päällä on. Ja hänkin on paras isä, kahden lapsen isä.
itse kullakin.
useimmat on onneks niin vahvoja, että pystyvät sitä vastustamaan.
teillä voi nyt sit perheet mennä, mutta ehkä olette ansainneet toisenne. mitä välii, kunhan saa paneskella kiihkossa kerran kuussa.
sä näytät jo valintas tehneen, joten myöhäistä rykiä, kun on paskat housussa.
ajatteletko koskaan muuten lapsias siinä kiihkossa? ja mitä toi aiheuttaa niille, syyttömille, viattomille pienille?
etpä tietenkään.