Mikä on paras käsivoiteesi? ov
Ihan järkyn kuivat kädet ja erityisesti sormenpäät, aivan tikuilla! Pitäisi olla nopeasti imeytyvä ja ainakin sellainen, joka ei jätä tahmeaksi. Kiitos!
Kommentit (10)
ainoa, joka saanut kynsinauhani kuntoon... ja muutenkin miellyttävä
oikeasti sitä aitoa saksanpähkinää....ap kun on pähkinäallergikko....mutta ei ole ajatellut ikinä haittaako ulkoisesti käytettynä... :)
Ihan järkyn kuivat kädet ja erityisesti sormenpäät, aivan tikuilla! Pitäisi olla nopeasti imeytyvä ja ainakin sellainen, joka ei jätä tahmeaksi. Kiitos!
nopeasti imeytyvä ja tahraamaton käsivoide on apteekin Norwegian Formula. Tämä on oikeasti paras, kun pitää saada voide imeytymään nopeasti. Tuoksuton.
http://www.productreview.com.au/showitem.php?item_id=19505
Toinen tosi hyvä voide kuiville käsille on Body Shopin hamppuvoide. Siinä on melko vahva tuoksu, jota toiset inhoavat, minä rakastan. Se ei tahmaa, mutta ei kyllä imeydy läheskään niin nopeasti kuin tuo eka. Paras tapa on rasvata kädet tällä vaikka telkkaria katsellessa ja antaa vaikuttaa.
Mä käytän näitä kahta.
Myös Pirkka Q10 on ihan ok. Kalliimmista L'Occitane on hyvä mutta harvoin mulla siihen on varaa kun rasvaa menee kolmisen purkkia viikossa :)
on sellainen jota saan aina joululahjaksi mutta en pidä sen tuoksusta.
Minusta paras on tavallinen hajusteeton Erioil, ihanan raikas ja kevyt, imeytyy nopeasti.
on halpaa ja hyvää isotuubi maksoi muistaakseni 2,5€. on hyvä tuoksu, imeytyy hyvin
On Dermosil Primo Walnut. Imeytyy nopeasti, tuoksuu hyvälle ja kosteuttaa hyvin.
Toinen lemppari on ikivoide Lemon Juice & Glycerine.