Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joita ei kiinnosta sitten yhtään nuo Chilen mainarit?

Vierailija
14.10.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että pääsivät hengissä ulos, mutta mua ei liikuta tippaakaan. enkä myöskään ole niitä telkkarita toljottanut

Vierailija
2/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en juurikaan tiedä kuin että elokuun alussa sortui jotain ja ne jäi sinne kaivokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisessä Ylen dokumentissa oli mm. kuvaa klinikalta, jolla yrittivät hoitaa ripuleista kärsiviä lapsia. Ei ole tilaa ottaa kaikkia vastaan tai saamaan hoitoa, osa siis väistämättä kuolee.

Dokumentissa menehtyi kuopukseni ikäinen pieni tyttö... niin pohjattoman surullista, ei tuon rinnalla aikuisten ihmisten ahdinko paljon tunnu.

Vierailija
4/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen sivistymätöntä porukkaa...Luetteko lehtiä? Katsotteko uutisia? Vai onko 7 päivää ainut lehti mitä luette?

Vierailija
5/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paljon uutisia muuten, mutta tästä asiasta lähinnä otsikot. Koulutukseltani olen kätilö.

Vierailija
6/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen sivistymätöntä porukkaa...Luetteko lehtiä? Katsotteko uutisia? Vai onko 7 päivää ainut lehti mitä luette?

kyllähän nuo hemmetin mainarit tulee joka paikassa vastaan, mutta en kyllä lue niistä tarkoituksella mitään taikka katso uutisia heidän takiaan. Tuosta on tehty tuollainen siirappinen mediashow rahan ja katsojien takia, onhan tapaus mediaseksikäs kun se on niin elokuvamainen kaikkine pelastusyrityksineen, eikä katsojien edes tarvitse nähdä verta ja suolennpätkiä tai kituvia lapsia. Maailmassa olisi kyllä järkyttävämpiä ja vakavampiakin asioita näytettäväksi, mutta onhan joku nälänhätä ihan tylsä aihe ja ei se ketään kiinnosta, tässä on kolmiodraamat ja kaikki, ei tartte katsoa Serranon perhettä.

Vierailija
7/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa kiinnostua tuntemattomista kaivosmiehistä jumissa, heistä kertovat jutut ohitan.

Koulutukseltani olen maisteri.

Vierailija
8/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan hyvä, että saivat ne kaikki sieltä elossa ylös!

Vierailija
9/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kuunnella musiikkia ja lukea mahtavia provoja av:lla.

Lehtiä en lue, paitsi Hesarin, joka on muuten melko tylsä lehti. Televisiota en katso, luvan maksan, koska omistan television.

Minua ei kiinnosta kuin musiikki, netti, perhe ja viikonloppupanot.

Näissäkin kiinnostuksissa on liikaa koko elämälle. En kykene paneutumaan kaikkiin täysillä.

Vierailija
10/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on tehty tuollainen siirappinen mediashow rahan ja katsojien takia, onhan tapaus mediaseksikäs kun se on niin elokuvamainen kaikkine pelastusyrityksineen, eikä katsojien edes tarvitse nähdä verta ja suolennpätkiä tai kituvia lapsia. Maailmassa olisi kyllä järkyttävämpiä ja vakavampiakin asioita näytettäväksi, mutta onhan joku nälänhätä ihan tylsä aihe ja ei se ketään kiinnosta, tässä on kolmiodraamat ja kaikki, ei tartte katsoa Serranon perhettä.

musta tota pelastusoperaatiota oli siksi niin mukava katsoa kun sen verran harvoin maailman mediat valloittaa HYVÄ UUTINEN! Kärsimystä riittää niin paljon uutisissa joten vaihteeksi on mukava katsoa ilon kyyneliä!

Vierailija
11/11 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoakseni oon seurannu radiosta ja otsikot yleensä lukenu ja sen mitä uutisissa näytetty kun uutiset kuitenkin joka päivä katson. Muuten ei kiinnosta seurata, onnellinen olen että lopulta kaikki päättyi hyvin ja kuten joku sanoi, onhan se ihanaa kun kerrankin tapahtuu jotain hyvää traagisen tapahtuman jälkeen ja kaikki selvisivät ja pääsivät perheidensä luokse. Lisäksi liikuttavaa on se kuinka omaiset pystyttivät telttaleirejä kaivoksen vierelle. Liioittelua alkaa olla se kun esim jollekin kaivosmiehelle oli luvattu 300 000e haastattelusta yksinoikeudella. Eli siis tiedän kyllä faktat ym muttei kiinnosta hidasta pelastusoperaatioita seurailla kun ennemmin kyllä nukun hyvät yöunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi