Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ? Pitäisikö jo huolestua..

Vierailija
13.10.2010 |

Mulla on sattunut nyt mahaan aika paljon, varmaan lähes päivittäin. Kakalla käyn joka päivä, välillä kyllä voi olla 1-2 päivää väliä.

Kun makaan selälläni, niin mahassa tuntuu ihan sillaiselta kuin sielä olisi vauva ja liikkuisi sielä. ( Tarkoitan siis sitä, kun on raskaana ja kun se vauva sielä kovin liikkuu, niin tunnet sen mahassa ja kun mahaa katsoo, niin voi huomata että jokin kohta on koholla yms ). Eli siis, tuntuu kuin maha menisi koholle. No , eilen illalla koitin sitten mahaani ja tunsin suunnilleen navan kohdalla KOVAN patin? PElästyin todella paljon.. Tätä " vauva mahassa tunetta " on melkein päivittäin.

Olen kerran käynyt lääkärissä mahakipujen takia ja kun tunsin munasarjoissa patin. Lääkäri tunnusteli mahan ja sanoi ettei tunne kyllä siellä mitään.

Voikohan syy olla vaikka perä- paksusuolesta ? Jos kiertää tai olisi vaikka ilmaa mahassa, voiko se tuntua ja näkyä ? Olen ajatellut, jospas mulla olisi suolisto jotenkin herkkä tai jotain..

Vai pitäisikö teidän mielestä mun ihan tilata yksityiselle aika ja tarkastuttaa mahankunto.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kova patti siinä vieläkin, onko se kipeä?

Vierailija
2/3 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilma ei tietenkaan aiheuta pysyvaa pattia vatsaan. Eli jos patti on siina vielakin, menisin laakariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihiksellä- en mitään. Paino on vain jostain syystä tippunut, vaikka en ole imettänyt n. viikkoon, puoleentoista viikkoon ?

Tuosta kipeydestä en enään muista. Olen tänään kokeillut ja en ole tuntenut mitään pattia.

Huolestuttaa tosiaan vain tuo, kun tunnen miten välillä jossain kohtaa mahasta " nousee ylös " .

Tarkkailen tilannetta. Jos tunnen patin vielä navan kohdalla / jossain muualla eikä lähde siitä pois, niin pitäisikö teidän mielestä sitten minun varata aika lääkärille ?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi