Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee! Kirkossa enää n. 4 265 000 jäsentä jäljellä!

Vierailija
13.10.2010 |

Annetaan sille köniin! Me voitetaan tämä! Jee!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tiukka kisa tulee!!!

Vierailija
22/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2472

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2476

Vierailija
24/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan sille köniin! Me voitetaan tämä! Jee!

Varsinkin kun se on tällä aivottomuuden tasolla, kuin täällä av:lla.

Mun mielestäni muutenkin ihminen, jonka nasakoin argumentti on tyyliä " uskonnot on perseestä, ne ei ole maailmassa aiheuttanut muuta kuin kärsimystä" on noh... pikkasen yksinkertainen.

Mutta suomalainen on suomalainen. Eihän meillä ole oikein mitään omaa, ei mitään mistä ollaan ylpeitä, ei kulttuuria josta pidettäisiin kiinni. Kumarrellaan joka suuntaan ja ollaan kivoja kaikille, josko sitten itsekin tässä löytäisi jotain sisältöä johonkin, ja tuntisi vallan kuuluvansa johonkin... vai eikö sittenkään?

Vierailija
25/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siis eroamme ev.lut-kirkosta. Oletatko sinä, että me kaikki liitymme hinduihin erotaksemme heistä?

Kysymys on hörhöilyn - kaikenlaisen sellaisen - poistamisesta yhteiskunnan keskiöstä yksityiseen perhe-elämään, sinne minne se kuuluu.

Minulle on aivan sama, jos sinä tahdot uskoa että rukouksesi kuullaan, ja että niillä on merkitystä. Minä en usko.

Sitten kun olette voittaneet kristinuskon, mihin aiotte kohdistaa kiihkonne seuraavaksi? Hinduihin, muslimeihin, buddhalaisiin...jne. jne. Paljon on työsarkaa. Hauskinta näissä uskonvastaisissa on se, että he todella ovat usein "kiihkouskovaisempia" ja mustavalkoisempia kuin kohderyhmänsä ikinä.

Tämä viesti oli siis tarkoitettu sinne alkuperäiseen ketjuun, jota en löytänyt.