Miksi exä ei ole saanut jo kenkää nykyiseltään?
Otsikko oli vähän provosoiva, myönnetään, mutta kun kyseessä on mitä pahin narsisti. Mies, joka vähättelee toista kaikissa mahdollisissa asioissa (toki välillä antaa siimaakin, eli imartelee ja mielistelee), valehtelee, mitätöi toisen tekemiset ja mielipiteet, karkottaa kumppaninsa tärkeät ihmiset pois "reviiiriltään", harjoittaa sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa, pettää jos suhteessa menee vähänkin heikommin hänen omasta mielestään, kehuu tauotta itseään ja imee toiselta elinvoiman.... Teki tätä kaikkia paitsi minulle, myös aiemmalle exälleen (jonka tunnen hyvin).
Miten ihmeessä nykyinen suhde on voinut kestää jo vuosia, kun itse olin tuossa vaiheessa jo aivan finaalissa, henkisesti lopen uupunut?
Ja ei, ei exän nykyinen suhde mun elämää mitenkään haittaa. Päinvastoin, onpahan lapsella ehkä koti siellä päässä, mutta ihmettelen vaan että onko se uusi nainen aivan masokisti vai onko exä muuttunut persoonallisuudeltaan aivan toiseksi....? Vanhoilla päivillään....
Kommentit (25)
Esimerkiksi puoliso tai lapsi. Narsismiin kuuluu juuri se, että ulkopuoliset ihmiset saattavat pitää ihmistä aivan normaalina, mutta nuo persoonallisuushäiriöiset piirteet tulevat esiin sitten suhteessa läheisimpiin ihmisiin.
Älä sinäkään tule tähän diagnosoimaan, jos et tunne ap:n exää. Luultavasti ap:n huomiot ovat paljon oikeampia kuin sinun.
hyvin usein palstalaisten ex-mies on ollut "narsku", ja diagnoosin on tehnyt kukapa muu kuin aloittaja itse!
Ei sinullakaan ap taida olla pätevyyttä ketään narsistiksi diagnosoida, ja läheskään kaikki vaikeat ihmiset eivät ole narsisteja!
Kuten minun exäni. Hän on uudessa suhteessa, jossa on ollut asumuserossa jo kolmesti viimeisen kuuden vuoden aikana. Hänen nyxänsä ei uskalla lähteä lopullisesti, koska on valtavissa veloissa eikä pärjäisi omillaan.
Luultavasti ap on vahvempi ihminen kuin exänsä nykyinen, kun kerran sai lähdettyä pois.
millaisen helvetin läpi kuljin exäni kanssa. Mies pahoinpiteli minua alusta saakka, mutta koskaan ei myöntänyt sitä ja sanoi usein, että kun hän ei ole lainkaan väkivaltainen.... Mutta tässähän oli minun sanani hänen sanaani vastaan, koska ainoastaan kerran minuun tuli mustelmia; väkivalta oli sängylle paiskaamista, kuristamista ja lopulta exä jopa löi, mutta hiusten kohdalle jolloin ei tullut selkeitä jälkiä. On hyvin vaikeaa koettaa vakuuttaa lähimmät ystävätkin väkivallasta, jos siitä ei jää jälkiä! Kurjaa, että eräät tässäkin ketjussa pistävät kertomaani panettelun piikkiin.... Mutta väkivalta oli meidän suhteessamme siis vain pisteenä iin päällä, ei koko ongelman ydin.
ap
Esimerkiksi puoliso tai lapsi. Narsismiin kuuluu juuri se, että ulkopuoliset ihmiset saattavat pitää ihmistä aivan normaalina, mutta nuo persoonallisuushäiriöiset piirteet tulevat esiin sitten suhteessa läheisimpiin ihmisiin.
Älä sinäkään tule tähän diagnosoimaan, jos et tunne ap:n exää. Luultavasti ap:n huomiot ovat paljon oikeampia kuin sinun.
hyvin usein palstalaisten ex-mies on ollut "narsku", ja diagnoosin on tehnyt kukapa muu kuin aloittaja itse!
Ei sinullakaan ap taida olla pätevyyttä ketään narsistiksi diagnosoida, ja läheskään kaikki vaikeat ihmiset eivät ole narsisteja!
Sinusta siis exäsi nykyisen pitäisi antaa exällesi kenkää, koska hän kohteli sinua huonosti?
Vauva palstaa kun lukee saa käsityksen et kaikki miehet, jotka eivät siis tee niinkuin nainen määrää ovat narsisteja.Täällähän on hyvätuloista ja koulutettua porukkaa kun 99 % eronneistakin on psykiatriaan erikoistuneita lääketieteen lisensiaatteja =)