Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on hurahtanut kestovaippoihin ja mä en jaksa niitä koko ajan

Vierailija
13.10.2010 |

Meillä on muutaman viikon ikäinen vauva. Mies innostui raskausaikana kestovaipoista ja kyllä ne munkin mielestä on ihan hyvä keksintö ja olen niitä valmis käyttämään.

Nyt pikkuvauva-aikana on vaan pari kertaa tullut sellainen olo, että kertakäyttövaippa ois ollut ihan paikallaan. Mies ei kuitenkaan anna niitä käyttää ollenkaan! Tosin se kyllä hoitaa vaippojen pesun, harsojen taittelun ja taskuvaippojen täytön. Eihän mulle jää kuin vaipan vaihto...

Mutta silti välillä väsyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
2/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymyksesi taitaa johtua jostain ihan muusta kuin kestovaipoista, jos mies kerran hoitaa koko pyykkirumban.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vähän siltä kun joku tekis sulle ruoan valmiiksi naaman eteen ja hoitais tiskit niin valittaisitko sitten että "kun en jaksais syödä".....

Vierailija
4/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kestovaipat on jotenkin varmaan vähän vaikeampia kiinnittää kuin kertavaipat. Harsojen ja näpsyjen kanssa menee hermo. Sitten pitää aina vahtia, että sisävaippa on varmasti kuorivaipan sisällä, ettei vaatteet pissaannu. Taskuvaipat on ihan ok.

ap

Vierailija
5/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestovaipan vaihtaminen on väsyttävämpää kuin kertisvaipan.

Ymmärtäisin, jos joutuisit itse pesemään ja taittelemaan ne miehen huratamisen takia.

Nyt nostan hattua miehellesi, joka ajattelee lapsenne (ja maapallon) tulevaisuutta.

Vierailija
6/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kestovaipat on jotenkin varmaan vähän vaikeampia kiinnittää kuin kertavaipat. Harsojen ja näpsyjen kanssa menee hermo. Sitten pitää aina vahtia, että sisävaippa on varmasti kuorivaipan sisällä, ettei vaatteet pissaannu. Taskuvaipat on ihan ok.

ap

mutta olen seurannut kahta kestoilevaa perhettä hyvin läheltä. Ainakin he ovat sitä mieltä, että lapsi viihtyy paremmin kestoissa esim. siksi, etteivät kestot tunnu kylmiltä, toisin kuin kertikset. Samoin he kokevat niiden olevia hyviä iholle.

Ajattele näitä näkökulmia, kun tuntuu hankalalta. Ehkä todella lapsella onkin parempi olo, kun on kestot pöksyssä!