Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni vähättelee

Vierailija
13.10.2010 |

kaikkea kulttuurialaa, hänen milestään kaikki kulttuurialanoppilaitokset saisi lakkauttaa. Esimerkiksi kuvataiteilija ei hänen mielestään koskaan voi saada töitä ja sen alan oppilaitokset voisi lopettaa. Pöyristyttää tällainen ajatustyyli ja surettaakin. Sanottakoon, että itse olen käynyt kulttuurialan tutkinnon, mutta kyseisiä töitä en ole tehnyt, ehkä siksi vähän loukkaakin miehen puheet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut tuosta juttua ennen naimisiinmenoa?

Vierailija
2/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen osittain samaa mieltä miehesi kanssa. Taide- ja kulttuurialoille hakeutuu paljon sellaisia, joilla ei ole todellista lahjakkuutta toimia kys. ammatissa - ihan vain sen takia, että se nyt on "trendikästä ja kivaa". Koulutuspaikkoja on ihan liikaa ja suurin osa niistä pitäisi karsia pois. Ei ihmisiä kannata kouluttaa suoraan työttömyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että nyt on sellainen vähättelevä sävy ihan viime aikoina tullut.

Vierailija
4/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen osittain samaa mieltä miehesi kanssa. Taide- ja kulttuurialoille hakeutuu paljon sellaisia, joilla ei ole todellista lahjakkuutta toimia kys. ammatissa - ihan vain sen takia, että se nyt on "trendikästä ja kivaa". Koulutuspaikkoja on ihan liikaa ja suurin osa niistä pitäisi karsia pois. Ei ihmisiä kannata kouluttaa suoraan työttömyyteen.

tosin itse olen ihan osaava ihminen, siltikään mieheni ei kannusta minua jatkamaan kyseisellä alalla ja se taas aiheuttaa sen, että tunnen olevani ihan surkea, vaikka asia ei ole niin.

Vierailija
5/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinne ihan ketkä vain pääse, varsinkaan ne lahjattomat?

Vierailija
6/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain yhden, joka elättää itseään sillä työllä. Useimmat elättävät itsensä jollain "sinnepäin" työllä, yleensä opettajina. Ja itse asiassa se yksikin, joka tekee kuvataidetta ammatikseen (oma äitini) elää oikeastaan aikaisemmasta ammatista keräämillään säästöillä ja niiden korkotuloilla, ei sillä kuvataiteella.

Vierailija
7/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, kun löydät sen työpaikankin. Se vahvistuu ajan myötä. Ja jos oikeasti olet hyvä, niin on vain ajan kysymys milloin se työpaikka löytyy. En tiedä tarkemmin alastasi, mutta oletko miettinyt ollenkaan yrittäjyyttä? t.3

tosin itse olen ihan osaava ihminen, siltikään mieheni ei kannusta minua jatkamaan kyseisellä alalla ja se taas aiheuttaa sen, että tunnen olevani ihan surkea, vaikka asia ei ole niin.

Vierailija
8/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siltikin se tuntuu pahalta, kun puhuu niinkuin kulttuuri olisi joku paholainen, joka tuotu ihmisten kiusaksi ja sillä ei ole mitään arvoa.