Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Laura, Peppi, Riia, Veera, mikä kivoin nimi mielestäsi
13.10.2010 |
vai joku ihan muu vaihtoehto?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noi muut vähän vähemmän mietittyjä, mutta tarjolla kuitenkin...
Ei haetakkaan mitään kovin erikoista nimeä. Mutta ei ihan tusina nimeäkään.
Molemmat laura ja veera toimii myös kansainvälisesti... Voi apua, kait meidän pitää vetää pitkää tikkua...
Ap
Alue: Aihe vapaa
minusta paras Veera:)