Lue keskustelun säännöt.
Kauhea Iltasanomien lööppi!
13.10.2010 |
KAIKKI EIVÄT SELVIÄ!
Mitä ne tuolla tarkoittaa? Siis kuoleeko jotkut mainarit nyt vai mitä? O_o
Kommentit (3)
En ole ikinä ymmärtänyt näitä sensaatiolööppejä jonkun ihmisen onnettomuudesta tms. ja sitten joku toinen menee ja ostaa sen lehden!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onneksi sen saa vielä tehdä ilmaiseksi. Ei varmaan kaikkia juttuja mutta ihan tarpeeksi saa lukea!
jotkin miehet ovat saaneet niin pahat traumat että loppuelämä on tuskaa.Otsikko on kyllä tosiaan mauton,laitetaan palautetta!