Lue keskustelun säännöt.
Miten selittäisit 8-vuotiaalle, mikä on erektiohäiriö?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanot vain että se on aikuisten miesten sairaus tai ongelma tms.
ei muuta.
multa kysyi 10 vuotias et mikä tää on, käsissään kortsupakkaus, sanoin et ei kuulu sulle, aikuisten juttu. tosin lapsi ei ollut omani.
Eiköhän se riitä.