Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Yleisimmät riidan aiheet miehesi kanssa

Vierailija
13.10.2010 |

Mun oma aika (miehellä harrastuksia olis vaikka joka illalle).

Se, että mies ei kunnioita mun unta, kolistelee siis estoitta vaikka nukun, tai herättää kysyäkseen jotain olematonta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheena yleensä turhanpäiväiset pikku asiat, joita ei edes näin jälkikäteen muista :)

Vierailija
2/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. siivous

2. remontti vs. harrastukset- keskustelut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun pitäis jotain tehdä, niin se on tupakalla.

Valittaa sotkusta, mutta sotkee itse eniten.

Torkkuhälytys herättää mut vapaa-aamuna monta kertaa.

Minä huolehdin lääkärit/neuvolat/vaatteet seuraavalle päivälle yms. lapsille 95%, vaikka molemmat ollaan töissä.

Roskapussit...

Minä mukamas valitan aina ;)

Vierailija
4/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tilapäisiä) huolia (töissä lähinnä), niin mies alkaa haastaa riitaa. Minä sitten äyskin muuten vaan:-)

Vierailija
5/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten riitaa tulee siitä, ettei mies halua sitoutua mihinkään menoihin etukäteen. Aina pitäisi vaan katsella miltä kyseisenä päivänä tuntuu ja huvittaako. Meillä kuitenkin on 2 lasta joille pitäisi mm järjestää hoito aikuisten menojen ajaksi ja itsekin haluaisin suunnitella rauhassa menojani. Ja lapsiakin kohtaan reilua tietää voivatko sopia esim omien kavereidensa kanssa jotain.

Mutta miehen mielestä on ok pitää muut epävarmuudessa. Lopputulos on se, etten ota miestä enää juurikaan huomioon suunnitelmissani. Saatan sopia ihan itse vaikka mummolaviikonlopun ja tiettyyn päivään asti odotan mieheltä vastausta siihen lähteekö mukaan. Pari kertaa on jäänyt rannalle ruikuttamaan, kun ei ole enää mahtunut kyytiin :)