helsingin lastenvaatekaupat, mistä löytisi Tommy hilgreeniä?
Kommentit (9)
etsin yhtä tiettyä vaatetta ja SITÄ EI TIETENKÄÄN OLE SIELLÄ!!!!
En muista, koska olisin ostellut Helsingistä lapsille vaatteita, mutta nyt ois "vähän pakko".
Löytyykö muualta ja missä ois "hyvä valikoima"
ap
se on tommy hilfiger eikä mikään hellsten eikä hilgreen
Vierailija - 26.09.10 10:21 (ID 11213864
:D
mutta, mutta tiedätkö mistä löytyy lasten vaatteita kyseiselle merkille HELSINGISSÄ?
AP
Suomessa nyt vaan ei ole merkin hyvää valikoimaa MISSÄÄN, ei aikuistenkaan vaatteissa. Unohda koko juttu.
en oo kyllä ikinä älynnyt miksi vauvoille ostetaan jotain huippudesignia. Kasvaa muutamassa kuukaudessa ohi koon ja kuolaa siinäkin ajassa jo vaatteet pilalle. Meillä lapsi saa olla lapsi mahdollisimman pitkään, mikä ei siis nykyaikana ainakaan kaupungissa ole kauhean pitkään, kun jo varhaisteinit niin kovasti edustaa jotain "ryhmää". Surullista jopa, me saatiin itse olla yläasteelle saakka niin viattomia. Sori, meni ehkä vähän ohi aiheen..
en oo kyllä ikinä älynnyt miksi vauvoille ostetaan jotain huippudesignia. Kasvaa muutamassa kuukaudessa ohi koon ja kuolaa siinäkin ajassa jo vaatteet pilalle. Meillä lapsi saa olla lapsi mahdollisimman pitkään, mikä ei siis nykyaikana ainakaan kaupungissa ole kauhean pitkään, kun jo varhaisteinit niin kovasti edustaa jotain "ryhmää". Surullista jopa, me saatiin itse olla yläasteelle saakka niin viattomia. Sori, meni ehkä vähän ohi aiheen..
Mistäköhän oletit että tulee vauvalle? Kyllä on jo koululainen kyseessä!
löytyy Stockalta. Aika heikko valikoima tosin. Itse tilaan suoraan Jenkeistä.