Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

helsingin lastenvaatekaupat, mistä löytisi Tommy hilgreeniä?

Vierailija
26.09.2010 |

auttakaa, pliis???

- Kiitokset, etukäteen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy Stockalta. Aika heikko valikoima tosin. Itse tilaan suoraan Jenkeistä.

Vierailija
2/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin yhtä tiettyä vaatetta ja SITÄ EI TIETENKÄÄN OLE SIELLÄ!!!!

En muista, koska olisin ostellut Helsingistä lapsille vaatteita, mutta nyt ois "vähän pakko".

Löytyykö muualta ja missä ois "hyvä valikoima"

ap

Vierailija
4/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tommy hilfiger eikä mikään hellsten eikä hilgreen

Vierailija - 26.09.10 10:21 (ID 11213864

:D

mutta, mutta tiedätkö mistä löytyy lasten vaatteita kyseiselle merkille HELSINGISSÄ?

AP

Vierailija
5/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt vaan ei ole merkin hyvää valikoimaa MISSÄÄN, ei aikuistenkaan vaatteissa. Unohda koko juttu.

Vierailija
6/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno trolli!

Vierailija
7/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kyllä ikinä älynnyt miksi vauvoille ostetaan jotain huippudesignia. Kasvaa muutamassa kuukaudessa ohi koon ja kuolaa siinäkin ajassa jo vaatteet pilalle. Meillä lapsi saa olla lapsi mahdollisimman pitkään, mikä ei siis nykyaikana ainakaan kaupungissa ole kauhean pitkään, kun jo varhaisteinit niin kovasti edustaa jotain "ryhmää". Surullista jopa, me saatiin itse olla yläasteelle saakka niin viattomia. Sori, meni ehkä vähän ohi aiheen..

Vierailija
8/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kyllä ikinä älynnyt miksi vauvoille ostetaan jotain huippudesignia. Kasvaa muutamassa kuukaudessa ohi koon ja kuolaa siinäkin ajassa jo vaatteet pilalle. Meillä lapsi saa olla lapsi mahdollisimman pitkään, mikä ei siis nykyaikana ainakaan kaupungissa ole kauhean pitkään, kun jo varhaisteinit niin kovasti edustaa jotain "ryhmää". Surullista jopa, me saatiin itse olla yläasteelle saakka niin viattomia. Sori, meni ehkä vähän ohi aiheen..

Vierailija
9/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän oletit että tulee vauvalle? Kyllä on jo koululainen kyseessä!