Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta että ottaa päähän kaverin tempaus.

Vierailija
13.10.2010 |

Vein kaverille kaksi kassillista meidän lapsen vahoja vaatteita. Pyysin ottamaan ne jotka haluaa ja loput ottaisin takaisin ja vien sitten kirpparille. Kassit ovat nyt olleet kaverilla reilut kolme viikkoa ja eilen kyselin perään, että löytyikö mieluisia. Oli muutaman vatekappaleen kelpuuttanut ja loput myynyt huutiksessa. Käärii itse rahat ilmaisista vaatteista.

Miten joku voi tehdä tuollaista. Ei tulis mieleenkään myydä toisten vaatteita ja ottaa rahat niistä. Tietää, että meidän tulot on paaaljon huonommat kuin hänen. Niille rahoille ois todella ollut meidän perheelle käyttöä.

Voihan ******* :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta jos heidän tulot on paremmat niin en kyllä ymmärrä miksi ylipäätään veit vaatteet heille. Ite en veis yhtäkään vaateriepua pelkälle kaverille joka jo muutenki elää paaaljon leveämmin kuin minä.

Vierailija
2/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloiselle vaan myisin kirppiksellä ja ehkä jämät voisin antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko mitään sille ns. kaverilles tästä?

Vierailija
4/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kaverille kaksi kassillista meidän lapsen vahoja vaatteita. Pyysin ottamaan ne jotka haluaa ja loput ottaisin takaisin ja vien sitten kirpparille. Kassit ovat nyt olleet kaverilla reilut kolme viikkoa ja eilen kyselin perään, että löytyikö mieluisia. Oli muutaman vatekappaleen kelpuuttanut ja loput myynyt huutiksessa. Käärii itse rahat ilmaisista vaatteista. Miten joku voi tehdä tuollaista. Ei tulis mieleenkään myydä toisten vaatteita ja ottaa rahat niistä. Tietää, että meidän tulot on paaaljon huonommat kuin hänen. Niille rahoille ois todella ollut meidän perheelle käyttöä. Voihan ******* :(

Pyydät häneltä rahat niistä vaatteista itsellesi ja jatkossa et enää vien vaatteita hänelle. Miksi ylipäätään aioit antaa hänelle ilmaiseksi vaatteita? Entä jos hän olisi sanonut että ottaa kaikki vaatteet?

Vierailija
5/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö se niitä?

Vierailija
6/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot kaverille, että olet pettynyt häneen, että et antanut niitä vaatteita hänelle myytäväksi, vaan pyysit että valitsee ilmaiseksi omille lapsilleen sopivat ja palauttaa muut sinulle. Hän on nyt myynyt vaatteita, jotka eivät hänelle kuuluneet. Jos olisit tiennyt ettei hän aio niitä vaatteita palauttaa, et olisi antanut ollenkaan. Sano vielä että tarvitset niitä rahoja. Odottaisin että hän antaa huutiksesta saamansa rahat sinulle, jos sitten ette sovi että pitää niistä vaivanpalkkana jonkun kympin, mikä kirppisvuokriin yms. menisi. Sekään ei tietysti ole automaatio, koska ei ole mitään sinun puolesta myymistä sovittu.

Vierailija
7/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kysyi onko meillä pieneksi menneitä vaatteita. Sovimme, että koska minulla oli jo valmiiksi kasattuna kasseihin ne vaatteet niin vien hänelle ja hän valitsee mieluisat ja tuo loput takaisin.

Kerroin kyllä ettei ollut tarkoitus että hän ne myy. Pyysin myös osan rahoista itselleni koska halusin ne itse myydä ja meille olisi sille rahalle ollut käyttöä. Ei ole vielä vastyannut siihen pyyntöön. Ei vastaa puheluihini vaan olen laittanut tekstaria.

Vierailija
8/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi myyntirahat itsellesi.

Vierailija
9/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ymmärtänyt tuota vaan luuli et annoit kaikki hänelle? Ja nyt ihmettelee että käänsitkin kelkkasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän