Mitä mieltä nimestä Agina?
Mitä mieltä nimestä Agina? Italialainen mieheni haluaa moisen nimen tytöllemme? Ihan kaunis tavallaan...mutta.
Kommentit (17)
Vagina ja angiina. Provo tämä varmaan on mutta jos on edes 0,000000000001 promillen mahdollisuus että joku äiti harkitsee tollasta lapselleen.
http://www.childrenstheatre.tv/images/298_Agina_headhsot.JPG
Hyvä nimi se on! Tosi nätisti sointuu ja harvinaninen...ulkomailla ihan norminimi.
Ussu
Erse
Issi
Illu
Imppa-Loora
Vähän nyt järkee sen Italiaanonkin nuppiin!
miehelleni...Aginaa se hokee. Sopii paemmin tietty myös sukunimeemme.
Jos veljensä on Jalmari, niin tunsin aikanaan saman tyypin. Ja usko mua, kyllä sitä ainakin sillon morkattiin tuosta "lempinimestä"...
Itselle tuli myös tuosta Aginasta mieleen ensin angiina ja heti perään vagina. Mutta jos itse tykkää, niin mikäs siinä...
Ei sovi Italialaiselle miehelleni...Aginaa se hokee. Sopii paemmin tietty myös sukunimeemme.
Ei miehesi voi yksin lapsen nimeä päättää.
kynnyksen edestä. Jos pitää miehen takia tollasta harkita edes sekunnin verran.
Minä pidän enemmän perinteisistä suomalaisista nimistä ja olenkin miettinyt Ittua, Imperoa ja Impulia tytön nimeksi. Pojille sopisi Ulli, Allos, Iitin ja Erssi. Tai jos mikään noista ei tunnu hyvältä, niin Aginan kanssa sointuisi hyvin vaikka Ektum pikkukakkosen nimeksi.
Opeta miehellesi suomea, niin eiköhän hän ymmärrä miksi tuo nimi ei käy...
Opeta miehellesi suomea, niin eiköhän hän ymmärrä miksi tuo nimi ei käy...
Vagina on kylläkin latinaa. Italiaa en osaa, mutta kai sama sana on käytössä sielläkin. Kyllähän tuo nimi herättäisi varmaan hilpeyttä useimmissa maissa.
Pitääkö aina aatella mitä joku sanoo yms. Tunnen yhden miehen jota sanotaan Illuksi, eikä kukaan kuittaile. Ilari on oikeesti.