Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käydäänkö ostettavaa asuntoa katsomassa monta kertaa?

Vierailija
13.10.2010 |

Ainakin täällä on niin kova kilpailu, että jos ei tee heti tarjousta näytön jälkeen niin menee kyllä muille.

Siinä vartin näytön aikana on vaan aika lyhyt aika huomioda kaikki mahdollinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan näytöt kestää melkein tunnin ja jos norkoilee näytön loppuun asti niin voi katsoa, etekeekö joku muu tarjouksen vai onko aikaa sopia toinen (yksityinen) näyttö. Paikkakunta Tampere. Oon itse käynyt katsomassa useimpia ostamiani asuntoja kahdesti. Toisaalta en oo ollut niin pakotettu ostamaan, että olis jäänyt harmittamaan, jos joku muu olisi tarjonnut enemmän tai sillä välillä - se on sit vaan halunnut asuntoa mua enemmän.

Vierailija
2/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleesähän nuo on 30 -45 min...

Itse ostimme uudiskohteen, jota kävimme katsomassa 3 kertaa ennenkuin teimme kaupat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x yleisessä näytössä.

Vierailija
4/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse oli perheasunnosta, johon muu perhe oli tutustunut netti-ilmoituksen perusteella. Kohde oli ollut vasta lyhyen aikaa myynnissä, meillä oli kiire löytää uusi koti, kun entisen vapauttamiseen oli kolmisen viikkos aikaa. Ja siis samalla kerralla tein tarjouksen ja seuraavana päivänä myyjä hyväksyi.

Vierailija
5/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kantakaupungissa voi joutua ostamaan näkemättä koko asuntoa, jos on oikein suosittu talo/katu.

Espoossa ehtii yleensä käydä katsomassa kerran, vaikka osa myydään täälläkin jo ennenn yleisiä näyttöjä, niin yleensä ostajat ovat sopineet yksityisnäytön, johon on sitten varattu aikaa riittävästi ja kauppa on sovittu sen jälkeen.

Nämäkin on aika harvinaisia, jotkut tapiolan asunnot lähinnä ja ranta-kohteet, muuthan pyörii viikkoja yleisissä näytöissä.

Vierailija
6/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oli Helsingissä kun asunnon ostin. Edellinen vastaavanlainen asunton oli tullut myyntiin 1,5 vuotta sitten ja kun tämä nykyinen kotini tuli myyntiin niin heti ekana päivänä oli "yksityinen" näyttö useille ihmiselle. Kaikki jättivät tarjouksen, minun tarjous hyväksyttiin seuraavana aamuna ja virallinen näyttö perutiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi