Hyväksyisitkö miehen juomisen 2x viikossa?
Kommentit (10)
jospa aluksi määrittelisit mitä tarkoitat juomisella. periaatteessahan olisi hyvä juoda joka päivä jotakin.
jospa aluksi määrittelisit mitä tarkoitat juomisella. periaatteessahan olisi hyvä juoda joka päivä jotakin.
eli kerro juoman laatu ja maara niin katsotaan hyvaksyisinko etta sita tapahtuu 2x vkossa.
että kyse on alkoholista. En hyväksyisi noin usein juomista mieheltäni. Meillä oli taannoin huononpi vaihe ja mies joi 4krt/kk yhden kuukauden ajan siis... Sanoin että tuo loppuu saman tein tai tuossa on ovi. Mies valitsi siis minut ja lapset. Sillon tällöin on ok juoda, muttei edes kerran viikossa. En jaksa katsella, vaikkei oma mieheni saa koskaan juoppohulluuskohtauksia, vaan on normaalia puheliaampi vain.
T:isäni on alkoholisti, enkä kestäisi sellaista miestä itselläni.
paljonko juodaan, mitä juodaan, kenen kanssa ja miksi juodaan ja mitä sitten tapahtuu. Jos vaikkapa mies juo yli puoli pulloa raakaa viinaa yksin masennukseen ja pistää sitten ranttaliksi vs. pari kolme olutta kahdesti viikossa, eikä persoonassa sen kummempia muutoksia tapahdu.
Jos sillä ihan kännijuomista tarkoitetaan.
Vai känniörvellystä? Aikamoinen ero.
paha se olis mieheltä kieltää.
Eri asia juoda yks olut tai lasi viiniä kuin pullo viinaa yksikseen...
Eli pe ja la tulee juotua minä viiniä ja mies olutta...siis tissuteltua illalla. Varsinaisesti humalassa ei yleensä olla 3-6 annosta illassa.
ps. Lapset jo vähän isompia!
Eli pe ja la tulee juotua minä viiniä ja mies olutta...siis tissuteltua illalla. Varsinaisesti humalassa ei yleensä olla 3-6 annosta illassa. ps. Lapset jo vähän isompia!
mutta en voi tajuta, miksi esim. 1-2 lasia viinia tai yksi puolen litran olut on Suomessa "tissuttelua"? Vai puhutko nyt isommista maarista ja yritat saada ne kuulostamaan sopommilta kuin ovatkaan?
Ap:n kysymykseen vastaan etta jos puhutaan noista itse mainitsemistani maarista niin toki hyvaksyn ja juon sen verran itsekin viikossa. Mutta mitaan suomalaistyyppista ryyppaamista en hyvaksy edes kerran vuodessa.
Ja itse vedänkin pämppää loput 6 x viikossa