Miten ihmeessä voin laihtua, kun tekee mieli koko ajan jotain hyvää?
Yritän jättää herkut kauppaan, mutta silti aina tulee mukaan jotain "ei niin terveellistä" ja jos sitä ei kaupasta tule ostettua, niin tekee mieli leipoa. Mä riudun!
Kommentit (11)
esimerkiksi jotain proteiinipitosita mieluummin kuin, että syöt monta leipää.
ja ruokaa ihan normaalisti, mutta se ei tyydytä makeanhimoani. En minä sitä karkkia nälkään syö, vaan ihan vaan sen takia, että tekee mieli.
ap
Verensokeri ei heittele, joten ei tee mieli makeaa.
kiloja tiputettua niin ei meinaa pystyä pitämään treenistä välipäiviä ja vaikka tekis mieli herkutella niin ei vaan pysty. Ei tee mieli herkkuja kun tietää että treenin ja ruokavalion teho menee hukkaan jos rupeaa mässyttämään
Verensokeri ei heittele, joten ei tee mieli makeaa.
vaan tykkää herkkujen mausta tai syö liikaa ihan kotiruokaa, kun se vaan on niin hyvää.
osta light-limua, osta kovia (jauhesalmiakki)karkkeja joita ei voi syödä montaa
Ja syö riittävästi normaalia ruokaa.
Äkkiä menee vaihe ohi, että jää herkut. Ja jos kerran päivässä sortuu pullaan, niin valitse vähäkalorisempia, osta vain yksi. Älä leivo pellillistä. Ja yritä vaihtaa pulla hedelmään, tai vaikka leipään.
Täyttää ja on terveellisempää
ja makeaa
Toisaalta totutusta tavasta pääsee eroon vain poisoppimalla.
Tuo maitorahka-ananas juttu kuulostaa hyvälle, mutta ei sitä voi yhtäkkiä vaan ottaa kaapista ja pistellä menemään.
En juo limsoja ollenkaan, joten mitkään light-jutut ei siinä muodossa tyydytä makeanhimoani.
Nyt olen ostanut tummaa suklaata, mutta mikä ihme siinä on, kun en koskaan tunnu saavan mistään tarpeeksi. Olenko sokeririippuvainen? Kuinka kauan kestää vierrottua siitä?
ap
Ei tarvitse vetää puritaani-linjalle, riittää kun katsot että syöt vähemmän viljatuotteita ja jokaisella aterialla täysrasvaista ruokaa + paljon kasviksia! Monesti makeanhimot ym. ovat elimistön keino herätellä siihen että kärsit kivennäisaineen/vitamiinin puutteesta. Muista myös D-vitamiini näin syksyllä- sitä saa popsia ihan reippaasti, ei ole vaaraa yliannostuksesta ihan heti...
mutta kun saa itseään niskasta kiinni sen parin pv:n ajan niin sitten helpottaa ja herkkujen himokin laantuu