Miksi keväällä pidetään toppavaatteita vielä kun on n. 13 astetta...
mutta näin syksyllä odotellaan sinne nollaan ennen kuin niitä voi muka käyttää.
Ei tarkene jos jo alkaa nyt käyttää toppaa?? Siispä pitää nyt palella ja antaa rään valua.
Tää on musta joka vuosi yhtä epäloogista, voisko joku selittää!
Kommentit (10)
...meillä otetaan käyttöön muutaman asteen aamulämpötiloilla ja tarvittaessa alla on heppoisemmin. Oma lapseni ei jaksa kouluun lähtiessä laittaa hirmuisia välikerroksia syksyvaatteiden alle.
ihan samaa just eilen =D Nauratti vain, kun lapsillakin pidettiin toppapukua kun oli 10 astetta lämmintä ja nyt ventataan että tulis pakkasta, muutoin on liikaa päällä.
Meillä jo iso lapsi, joka osaa itse sanoa että nyt jäätyy ja haluaa toppatakin. Pakkasilla laitetaan enemmän alle ja uskon, että kylmyyteen myös tottuu.
Itse hytisen villakangastakissa, kun en omista kevyttoppaa. Ja tuskaa on.
Maa hohkaa kylmää keväällä, syksyllä taas ei.
Johtuiskohan tuo siitä, että keväällä maa on vielä jäässä ja hohkaa kylmää toisin kuin syksyllä!
mutta itse en pidä enää toppavaatteita 13 asteen lämpökeleillä.
vaikkei istuisikaan! Tollot. Ja kuka käskee pitää toppavaatteita keväällä niin pitkään? T: yksi, jonka lapsilla ei tänään ollut toppavaatteita, eikä todellakaan pidä niitä enää, jos on 13 lämmintä. Paitsi jos ulkona on vielä metri lunta, silloin ne toppavaatteet laittaisin.
Siis kun on alle +5 ja jo alle +10 jos on kylmä tuuli. Sen sijaan keväälläkään en käytä toppista missään + 14 säässä, enkä kyllä tiedä ketään kuka käyttäisi...
Vai puhutaanko tässä edes aikuisista?
ja valui hikeä se päällä koulusta tullessa. Huomenna saa laittaa vähän paksumpaa alle, mutta ohuemman takin.
ihan samaa just eilen =D Nauratti vain, kun lapsillakin pidettiin toppapukua kun oli 10 astetta lämmintä ja nyt ventataan että tulis pakkasta, muutoin on liikaa päällä.