Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: miten toimisit tässä tilanteessa? (Huutis)

Vierailija
12.10.2010 |

Oletetaan, että sinulla on myynnissä tuote Osta heti -hintana 100e. Ostaja on juuri saanut maksettua tilillesi, mutta et ole vielä lähettänyt tuotetta. Saat viestiä toiselta ostajalta, joka tarjoaa tuotteesta 200e, jos myyt sen hänelle. Miten toimit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti harmittaisi ettei saisikaan sitä ylimääräistä satasta, mutta sanoisin että tuote on jo myyty.

Vierailija
2/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myisin sen sille joka siitä oli sen satasen huutanut.

Mulla oli melki sama tilanne pari kuukautta sitten. Huudettavana oli vauvan haluttu toppapuku. Huuto sulkeutui ja ostaja maksoi summan ja pk:t tililleni. Sain viestin toiselta henkilöltä että maksaisi puvusta puolet enemmän, houkutti myydä se sille toiselle, mutta omatunto ei antanut periksi. Puku meni sille joka sen eka huusikin. Harmitti pirusti, mutta tiesin tekeväni oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myisin sen sille joka siitä oli sen satasen huutanut. Mulla oli melki sama tilanne pari kuukautta sitten. Huudettavana oli vauvan haluttu toppapuku. Huuto sulkeutui ja ostaja maksoi summan ja pk:t tililleni. Sain viestin toiselta henkilöltä että maksaisi puvusta puolet enemmän, houkutti myydä se sille toiselle, mutta omatunto ei antanut periksi. Puku meni sille joka sen eka huusikin. Harmitti pirusti, mutta tiesin tekeväni oikein.

Vierailija
4/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaupat jo tehneet, ja koska summa on tililläsi, tavara EI OLE ENÄÄ SINUN.

Vierailija
5/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyin. :)

Vierailija
6/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myisin tietysti sille, joka on tuotteen osta heti-hintaan ostanut ja jo maksanutkin. Sitä paitsi; mikään ei takaa että tuota suurempaa summaa tarjonnut henkilö todella ostaisi tuotteen lupaamaansa hintaan...

Vierailija
7/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku myi kahta Tripp Trappia tosi edullisesti eräällä nettikirpparilla. Soitin hänelle ja sovittiin kaupat ja että hän lähettää ne minulle, kunhan selvittää rahtikulut. Seuraavana päivänä hän soittikin ilmoittaakseen, ettei myykään niitä minulle, vaan jollekin lähempänä asuvalle, joka aikoi tuolit noutaa.

Ymmärrän kyllä, että myyjä halusi päästä helpommalla, mutta silti kismitti, kun kaupat oli jo sovittu.

Eli seuraavalla kerralla harkitse myytävän tuotteen hinta tarkkaan, jottei tarvitse jälkikäteen katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi