Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missäs on ihmisten HEIJASTIMET??

Vierailija
12.10.2010 |

Eilen illalla ajoin autolla kotiin, säkkipimeää oli, vaikka muutamia katuvalojakin reitillä oli. Märkä asfaltti söi auton valot tehottomiksi, oli tosi vaikeaa nähdä eteensä sateessa.. Ja eikö siellä puskista ilmesty joku koirankusettaja tummissa vaatteissa ilman heijastinta.. Olipa hyvä, että olit kuitenkin tien reunassa "turvassa"...

Mitä liikkuu mielessäsi, kun et viitsi heijastinta ripustaa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan irti repimänä

Vierailija
2/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin se ihmetyttää, kuinka huonosti äidit suojaa vaunujaan! Kun tummat vaunut, joissa heijastintere on siellä kuomun mutkassa piilossa, työntää ekana suojatielle niin siinä saa autoilija sydärin. Heijasitmia on jokaisella ihmisellä kaapit täynnä, miksi niitä ei käytetä?

Mä olen itse nähnyt onnettomuuden, jossa ap:n kuvaamassa kelissä autoilija ajoi pyöräilijän päälle, jolla ei ollut yhtään heijastinta pyörässä eikä vaatteissaan. Sille tytölle kävi pahasti, ja mä väistämättä mietin eikö hän tajunnut, että autoilijat ei näe häntä, aivan kuten hänkään ei näkisi autoilijoita jos niissä ei olisi ajovalot päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne heti tänä iltana. Liikutaan niin harvoin pimeällä että on jäänyt.

Vierailija
4/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa on ollut ihan tuurista kiinni ettei heijastimeton jalankulkija ole jäänyt alle.

No, omalla hengellänne leikitte, idiootit.

Vierailija
5/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä koiralla kunnon heijastimet, mutta omasta takista puuttuu vielä kun otin pois pestääkseni takin. Pitääkin muistaa kiinnittää se takaisin

Vierailija
6/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ja nopea tapa turvata rattaat, pyörät, koirantaluttimet jne, joihin ei muuten ehkä tule hankittua heijastimia. Varsinkin rattaat on tärkeä varustella myös sivuilta. Vaatteisiin voi parilla pistolla ommella lapselle tai itselle heijastinkuvion, niitä saa kangaskaupoista ja marketeistakin, eivät tipu, ovat huomaamattomia ja kestävät pesun. Kunhan nyt on sentään jotain joka kiinnittää autoilijan huomion, pienikin on parempi kuin ei mitään!

Vierailija
7/7 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka menee rullalle hihan ympäri, ja sit oikeella puolella taskussa roikkuu semmonen perinteinen.