Antkaa ihanat ihmiset vinkkejä miehen synttäri"lahjaan"?
Miesystäväni täyttää 42 v, enkä haluaisi antaa hänelle lahjaa, vaan järjestää jotain kivaa tekemistä. Mies tykkää syödä ulkona, käydä elokuvissa, teatterissa yms, baareissa ei viihdy. Keksikää jotain kivaa mitä voisin järjestää, itse en ole mikään seremoniamestari, mutta olisko teistä joku? Vinkkejä? Olemme olleet vasta muutamia kuukausia yhdessä, ja minulla on eskari-ikäinen lapsi, joka takaa sen, että kahdenkeskeistä aikaa ei juuri ole, ja haluaisin hemmotella miestä jotenkin hänen syntymäpäivänään. Lapsen laitan mummolaan, jotta saamme nauttia harvinaisesta herkusta eli kahdenkeskeisestä ajasta mutta mitä kivaa sitä tekisi ja keksisi? Asumme Tampereella, jos se auttaa synnyttämään ideoita?
Kommentit (5)
tampereelle sitten! täällä on hyvät teatterit. tai kylpylään tänne tampereelle tai nokialle
Edeniin olis ehkä kiva kans mennä, mutta se on liian arkista, siellä käydään muutenkin uimassa lapsen kanssa.
Tai Turkuun? Hotelliyö siihen teatterin ja hyvän ruuan päälle. Tai kylpylään tai dayspahan - miehellekin hemmotteluhoitoja. Googleta Långvik wellness center Kirkkonummi.
Tai ehkä joku museo/taidenäyttelykäynti?
Tai jos jotain ihan erilaista etsit, niin ehkä luontoon vaeltamaan, yö jossain erämökissä? Miekkailemaan, seinäkiipeilemään tms.
Syömään ja teatteriin - minä ainakin tykkäisin. Sen päälle vielä hemmottelua kotona: hyvää viiniä, saunaan, hieronta... ja ehkä sitten keksitte loput itse.
oikeestaan tehdään jo muutenkin silloin kun lapsi on viikonloppuna mummolassa yms. Haluaisin keksiä tähän synttäri-viikonloppuun jotain ihan extraa. En vaan keksi että mitä. Ehkä lähteä naapurikaupunkiin hotelliin ja mennä siellä teatteriin ja syömään? Mutta minne? Hämeenlinnassa mitään kivaa paikkaa, teatteria yms? Helsingissä olis, mutta sinne jotenkin liian pitkä matka. Jossain muualla lähellä? -ap