Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi työ

Vierailija
11.10.2010 |

Ihan hävettää olla tällaisessa tilanteessa vain sen takia, kun minulla on lukihäiriö (, jonka on kerrottu vaikuttavan siihen, etten oppisi englantia...taustoja sen verran, että lukion englanti meni yrityksestä huolimatta todella huonosti, mutta yläasteella sain kuitenkin ysin...En kyllä ole kaksinen enkussa, mutta ehkä ulkomailla pärjäisin. Sanavarasto on heikohko...ja opin sanat hitaasti.)

Mulla on sellainen tilanne, että minulla on kaksi työpaikkaa. Puhutaanpas ensin siitä ekasta. Se on määräaikainen, vuoden loppuun. Olen tehnyt sitä aiemminkin (harjoittelijana)...Siinä on palkka 300 € parempi kuin siinä toisessa (9 % parempi). Jatkosta ei ole tietoa, eikä sen alan hommista. Työ on helpompaa kuin toisessa paikassa, mutta myös tylsempää...

Toinen työ olisi ensi alkuun vuoden määräaikainen ja jos hyvin menee se jatkuisi. Työ on haastavampi. Työssä joutuu lukemaan kirjoittamaan englanniksi, mutta toisaalta siihen saa apua. (Mutta toki työ sisältää paljon muutakin ja pääasiassa sitä muuta) Joskus joutuu puhumaan englantia. Sittenpähän sen näkisi miten sitä pärjäisi. Treenailla varmasti pitäisi. Toisaalta tuntuisi vähän typerältä jättää ottamatta sitä hommaa sen takia, että pelkää että ei oppisi englantia.

Mutta helppouden ja palkan (ja palkkakehityksen takia) ottaisin sen työn mistä ensin puhuin, jos se olisi vakituinen (tai nyt edes 8 kk määräaikainen...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tyo on kerran haastavampaa ja lisaksi saattaa olla mahdollisuus jatkaa. Kadut varmasti, jos valitset pelkastaan 'turvallisuushakuisesti'. Ajattele, miten ylpea olisit, jos se vaikeampi tyo rupeaa sujumaan. Lisaksi jos saat kerran siihen englantiin apua, eihan siitakaan tarvitse olla edes huolissaan. Itse olen sita mielta etta aina kannattaa tahdata hiukan korkeammalle kuin sinne omalle 'turvallisuusvyohykkeelle'.

Vierailija
4/5 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tyo on kerran haastavampaa ja lisaksi saattaa olla mahdollisuus jatkaa. Kadut varmasti, jos valitset pelkastaan 'turvallisuushakuisesti'. Ajattele, miten ylpea olisit, jos se vaikeampi tyo rupeaa sujumaan. Lisaksi jos saat kerran siihen englantiin apua, eihan siitakaan tarvitse olla edes huolissaan. Itse olen sita mielta etta aina kannattaa tahdata hiukan korkeammalle kuin sinne omalle 'turvallisuusvyohykkeelle'.

näin mäkin aattelen. Enpähän olisi yrittänyt. ap

Vierailija
5/5 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mäkin aattelen. Enpähän olisi yrittänyt. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi