Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteestani tulevan lapsen isään..

Vierailija
11.10.2010 |

Minulla on edellisestä suhteesta 2,5 vuotias lapsi. Se suhde oli karikkoinen ja hankala alusta pitäen, mies petti ja pahoinpiteli minkä kerkesi. Meni kolmisen kuukautta lapsemme syntymän jälkeen kunnes tajusin ettei tälläinen perhe-elämä ole normaalia eikä lapsen kehityksen kannalta suotavaa. Niimpä erosimme ja tuntuu että toivuin suhteesta vasta vuosi sen päättymisen jälkeen.

Olen viime vuoden alusta saakka ollut uuden miehen kanssa ja meille on nyt perheenlisäystä tulossa ensi vuoden alkupuolelle. Uusi mieheni on ottanut lapseni ja minut hienosti huomioon ja olemme muuttaneet juuri saman katon alle, pitkän pohdinnan jälkeen. Nyt kuitenkin olen huomannut monia eri ongelmia mitä suhteessamme on: nukumme eripuolillä sänkyä, seksiä emme harrasta juuri ollenkaan(suunnillee pakon edessä),emme juttele toisillemme juurikaan mitään kun hän tulee töistä kotiin ymsyms... Tänään surffailin hänen entisellä työkoneellaan netissä ja tarvitsin kamerasta siirtää kuvia koneelle. Tallensin omat kuvani normaaliin kuvakansioon koneelle. Kun aloin selaamaan kuvia, löytyi minun kuvien seasta hänen vanhoja reissu kuviaa ja päätin vilkaista niitä. Niissä jokaisessa kuitenkin oli hänen entinen tyttöystävänsä ja heistä yhteiskuvia läheisissä tunnelmissa. Tämä ei niinkään olis ongelma, mutta hän juuri väitti tyhjentäneensä toissa päivänä koneensa KAIKESTA TURHASTA, että saan koneen käyttööni... Noh raskaana ollessa ehkä ylireagoin ja tunteeni nousivat valloilleen. Mies tuli kotiin, enkä tiedä pitäisikö itkeä vai huutaa. Tuntuu että poljemme suhteessamme paikallaan ja mieheni haikailee entisen heilansa perään, heillä kun oli yhdessä paljon matkustelua ja sen sellaista hauskanpitoa. En tiedä miten olla ja mitä ajatella... :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme