Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tilaa Ellokselta enää koskaan!

Vierailija
11.10.2010 |

Tein tilauksen, tarjousnujmerolla 50 % alea + pyyhesetti kaupan päälle, tuli aleas 40 % eikä pyyhesettiä Asiakaspalvelussa oltiinkin sitten tosi nyreitä ; " ei sellaista voi ollakaan!" No kyllä varmasti oli! Ja näkyi tekemässäni tilauksessakin (jota en tietenkään tyhmönö tulostanut mihinkään...) Nyt tilauksessani näkyy tuo heidän muuntamansa ale, ei 40 %, ja kylläkin myös joku ihme tuotenumero ilmaisesta tuotteesta, joka ei haun mukaan kuitenkaan vastaa mitään heidän tuotettaan! Ja ne vaatteet; nei mitään tekemistä kuvaston kanssa! "Neulostakki" oli tavallinen laimea puuvillapu´sero napeilla, ei siis todellakaan mitään "neulosta" missään! Onneksi voi ´voi olla tilaamatta heitä! Se asiakaspalvelun tympeys oli kyllä piste iin päälle, kyllä asiakkaalle pitäisi tulla edes hiukan sellainen tunne että hänen palautteensa otetaan asiallisesti vastaan eiukä tympeillä siellä kahvikupin ja puhelinluurin välissä! Ja se toimitus Valintaloon! mitä iohmettä? Miksi? Suomesa on ihan hyvä postilaitos olemasssa! Erikseeen joutuu tekemään reissun johonkin Valintaytaloon missä ei normaalisti asioi ollenkaan! Turha toivo että ostaisin sieltä jotain samlla kun haen paketin, no en vahingossakaan, jos n´se nyt sitten on ajatuksena tuossa paketin toimi´tuksessa Valintataloon eikä Postiin... Prrrr! Eikä mitään valmista palaute-linkkiä sivuilla, eipä tietenkään! Murr!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin Todella SYRJÄseudulta, jossa lähin kaupunki oli 330km päässä, tai no Ruotsin puolella Kiiruna hiukan lähempänä sentään, 270km? No joka tapauksessa, tilasimme usein vaatteet kotona Ellokselta, Anttilasta, yms. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia ja aina on tulleet niin kun olen tilannut ja olen tykännyt kaikista vaatteista. Tilailen sieltä edelleen, vaikka asunkin nykyään etelä-suomessa josta kaupunkiin (TRE) on matkaa vain se 40km.

Outoa että monilla on noin huonoja kokemuksia, luulisi että minullakin olisi edes yksi kun olen tosi paljon ja monia vuosia sieltä tilaillut.

Vierailija
22/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstit, katsoa kuvat tosi tarkkaan, visualisoida mallin vartalo ja omansa siihen viereen) jne. Alussa mullakin meni usein pieleen, mutta nyt olen jo taitava lukemaan niitä katalogeja ja osaan panna merkille ne pikkuasiat, lisäksi tiedän mistä merkistä tilaan minkäkin vaatteet, en ole enää kolmeen vuoteen joutunut palauttamaan mitään. Eli harjoitusta kehiin vaan.

Minä kun olenkin kasvanut tähän katalogishoppailuun kun muuta ei tuntureiden keskellä ollut ja siksi osaan tilata sopivat vaatteet! Hyvä havainto!

23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesa on ihan hyvä postilaitos olemasssa!

Vierailija
24/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on Elloksen aspa jopa heittänyt luurin korvaan. Itseäkin ärsyttää tuo noutomahdollisuus ainoastaan Valintatalosta, mulla kun sellainen on 5km päässä ja posti sadan metrin päässä. Eli en tilaa ollenkaan mitään sieltä. Yritin lopettaa asiakkuuteni peruuttamalla sähköpostimainokset, mutta eikös siihenkin tarvittu sivulle kirjautuminen! Ihan älytöntä ettei voi poistaa itseään postituslistalta kovinkaan helposti (en muista asiakasnumeroani enkä tunnuksiani) yhdestä linkistä, niin kuin monissa muissa firmoissa. No, merkkasin Elloksen sitten roskapostiksi etteivät koko aika mua pommittele :)

Vierailija
25/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Itella-sopimuksen puuttuminen johtua suuresta asiakaspalautus´ten määrästä?

Raha ei kelpaa Itellalle?

Elloksella on vaan paremmat sopparit muualla kuin Suomen Postin kanssa...

Vierailija
26/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme peräkkäistä kertaa tuli joko täysin väärä tuote tai väärä koko ja kerran palautuksessa jälleen väärä. Kerran se helvetin Valintatalo joka täysin hevonkuusessa jossa ei mitään muita palveluja tuon kaupan lisäksi(ilman autoa etenkin joutuu sen 3km kävelemään ja raahaamaan jotain isompaa) hävitti puolet lähetyksestäni, jolloin minulle tuli kielto tilata enää netitse koska en lunasta lähetyksiä! Oli saakeli viimeinen kerta.

Huomaatko itsekkään miten naurettava olet?

Vierailija
27/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen postin kautta, kun tuli tuohon 400m päähän, ja uudistuksen jälkeen 11km päähän toiselle paikkakunnalle!

Vierailija
28/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Itella-sopimuksen puuttuminen johtua suuresta asiakaspalautus´ten määrästä?

Raha ei kelpaa Itellalle? Elloksella on vaan paremmat sopparit muualla kuin Suomen Postin kanssa...

Vierailija
29/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei se itellasta johdu että ei sitä kautta saa elloksen paketteja.

Vierailija
30/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti löytyi myöhemmin ja Valintatalo ei ilmoittanut siitä minulle vaan oli palautunut Ellokselle. Siellä olivat merkinneet että en ole lunastanut tilaamani lähetystä, joten en voi tilata netitse, vain puhelimessa. Syy oli siis lunastamaton lähetys, vaikka Valintatalo oli mikannut ja Elloksella oli tästä tieto.

Millä tavalla tämä tekee minusta naurettavan?

Kolme peräkkäistä kertaa tuli joko täysin väärä tuote tai väärä koko ja kerran palautuksessa jälleen väärä. Kerran se helvetin Valintatalo joka täysin hevonkuusessa jossa ei mitään muita palveluja tuon kaupan lisäksi(ilman autoa etenkin joutuu sen 3km kävelemään ja raahaamaan jotain isompaa) hävitti puolet lähetyksestäni, jolloin minulle tuli kielto tilata enää netitse koska en lunasta lähetyksiä! Oli saakeli viimeinen kerta.

Huomaatko itsekkään miten naurettava olet?

Vierailija
31/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli ihania petrolin ja turkoosin värisiä vaatteita. Katoin nen sitten netistä jossa ne olikin ihan vaan sinisiä ja valeen sinisiä. Enpä taida tilata kun ei sitten tiedä millasia tulis. Huonon laadun olen kyllä jo todennut aiemminkin, mutta onhan ne halpojakin.

Joskus oon tilannut kaks puoleisen päiväpeiton, piti olla siis vihreä/vaalean vihreä. Mutta vaikka sitä toistapuolta miten kattois niin kyllä se on valkonen.

Vierailija
32/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Espritiä on ISO valikoima.

Siinä oli ihania petrolin ja turkoosin värisiä vaatteita. Katoin nen sitten netistä jossa ne olikin ihan vaan sinisiä ja valeen sinisiä. Enpä taida tilata kun ei sitten tiedä millasia tulis. Huonon laadun olen kyllä jo todennut aiemminkin, mutta onhan ne halpojakin.

Joskus oon tilannut kaks puoleisen päiväpeiton, piti olla siis vihreä/vaalean vihreä. Mutta vaikka sitä toistapuolta miten kattois niin kyllä se on valkonen.

Vierailija
33/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Espritiä on ISO valikoima.

Siinä oli ihania petrolin ja turkoosin värisiä vaatteita. Katoin nen sitten netistä jossa ne olikin ihan vaan sinisiä ja valeen sinisiä. Enpä taida tilata kun ei sitten tiedä millasia tulis. Huonon laadun olen kyllä jo todennut aiemminkin, mutta onhan ne halpojakin. Joskus oon tilannut kaks puoleisen päiväpeiton, piti olla siis vihreä/vaalean vihreä. Mutta vaikka sitä toistapuolta miten kattois niin kyllä se on valkonen.

Mutta mulla ei oo varaa ees katella niitä.

Vierailija
34/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tämä tekee minusta naurettavan?

Vierailija
35/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko paikasta termarin. Siinä oli vikaa ja lähetti sen takaisin. Sai uuden tilalle jossa sama vika. Taas lähetti takaisin ja sai uuden jossa sama vika. Tällä kertaa laittoi pienen merkin kynsilakalla termarin pohjaan ja lähetti takaisin. Ja sai taas uuden termarin, tai itseasiassa sen saman jossa oli kynsilakkamerkki pohjassa.

Vierailija
36/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla -20% lastenvaatteista, vaan ei ollut. Sanoivat että tarhous koskeekin syksy/talvi -uutuuksia. Vaan kun ei itse tarjouksessa sellaista ehtoa ollut. Vänkäämisellä sain heidät lisäämään alennuksen.

Lisäksi tarjoukseen kuului Hello Kitty -laukku kaupanpäälle. Sitä ei koskaan tullut, pakkauslistassa sen kohdalla luki "peruutettu". En jaksanut enää vääntää vaan päätin olla tilaamatta enää koskaan.

Vierailija
37/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ekaa kertaa elämässäni Ellokselta kahdet mamma housut.Toimitus kesti kauemmin, ku oli luvattu ja jo heti tilaus vaiheessa jouduin soittaan asiakaspalveluun, kun ei ale koodia enää ollutkaan...kummasti tunnin päästä oli löytyny, kun aspalv soitti takasin. Molemmat housut samaa kokoa, toiset isot ja toiset ei..Oli kyl kans vika tilaus. Ja jos vielä pesussa menee kasaan, ni voi pilli.

Vierailija
38/38 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuota pyyhesettiä ei ole ollut enää aikoihin Elloksella tarjolla. Oletkos varma, että sulla on ajanmukaisten tarjousten tiedot? Ne kun ei ole aina kuin hetken voimassaolevia...

Mä sain pari viikkoa sitten mainoksen, jossa saa kaupan päälle sen pyyhesetin (ensitilaaja), ja se tarjous on voimassa 21.10.asti.