Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni piikittelee koko ajan ulkonäöstäni

Vierailija
11.10.2010 |

HEI!

Pakko purkaa vähän mieltä nyt täällä palstalla. Mieltäni painaa tällä hetkellä mieheni ilkeät kommentit, jotka koko ajan muuttuvat pahemmiksi ja luultavasti hän ei edes tiedosta sitä miten usein hän minua haukkuu. Olen kahden lapsen äiti ja nyt ikääkin sitten tullut, joten en todellakaan voi näyttää enää siltä miltä näytin kun tavattiin. Olen aina ollut ns. mallinmitoissa ja mielestäni olen edelleenkin ihan hyvännäköinen ja pukeudeun hyvin jne. Mieheni kuitenkin koko ajan huomauttelee miten pyllyni on levinnyt tai kommentoi jos syön suklaata. Muutenkin hän on alkanut haukkua minua todella rumasti myös lasten kuullen. Tiedän, että parisuhteemme on nyt koetuksella, kun on kaksi pientä lasta, muttei omaa pahaaoloaan saisi purkaa toiseen. Eräänä viikonloppuna oikein kirjoitin ylös kaikki hänen sanomisensa ja kun näytin ne sitten hänelle eräänä päivänä, hän itsekin kauhistui kielen käyttöään. Sama kuitenkin jatkuu.

Eniten pelkään sitä miten lapset rekisteröivät kaiken. Isän mielestä äiti on pelkkä nolla, haiseva narttu, huoranpenikka tms.

En haluaisi avioliittomme päättyvän, mutta mielestäni ansaitsen parempaa ja kunnioitusta. Itsetunnostani ei kohta ole mitään jäljellä.

surullinen äiti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilisin ehkä jotain järeämpää ja lapsellista, eli arvostelisin miehessä asiaa , joka on hänen arka paikkansa, usein se on penis :) Täytyy sanoa, että miehes on melkoinen julmuri.

Vierailija
2/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ei ole hyvä kuulla tuollaista puhetta. Minä pakottaisin miehen parisuhdeterapiaan, jos muu ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvästi väärin, ei noin saa puhua kenellekään, eikä erityisesti lastensa äidille jota (pitäisi) rakastaa. Ota omanarvontuntosi nyt esille ja sano miehelle että tuon on loputtava. Kamala juttu!

Vierailija
4/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai etkö kommentoi takaisin, että sanoitpa rumasti, kyllä loukkaa!

Vierailija
5/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän tuo tilanne paraneekin, että lapset kuulevat isän lisäksi kun äitikin alkaa vittuilemaan. Sano miehellesi, että hän lopettaa ruamasti puhumisen just ja nyt tai liitto on ohi.

Vierailija
6/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai etkö kommentoi takaisin, että sanoitpa rumasti, kyllä loukkaa!

tämä sanomisten keräily oli ihan viimeisin juttu, jolloin olin ihan hiljaa vain ja keräilin näitä ylös. Yleensä kyllä näytän se, että se loukkkaa ja olen monta kertaa itkenytkin näitä hänen sanomisiaan. Vaikeaa se on, etenkin lasten takia. En todellakaan haluaisi mennä hänen tasolleen ja alkaa haukkua häntä samalla mitalla lasten kuulleen.

Joku ehdottokin parisuhdeterapiaa ja kyllä sekin on käynyt mielessä.

Vierailija
7/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinvaadi muutosta. Joko mies pitää suunsa kiinni tai lähtee. Avasin tämän ketjun, kun ajattelin että olen kohtalotoveri, mutta en sentään: meillä mies saattaa sanoa, että "onko sun maha kasvanut?". Koen senkin loukkaavana, vaikka tottahan se on (olen 163/55, tavattessa 20 v sitten painoin 49 kg...). Mutta tuollaisiin kommentteihin osaan vastata mielestäni aikuisesti esim. että tässä iässä se ei haittaa, tai että olen sentään itseeni tyytyväinen tms. Usein vaan nauran, koska tiedän että kaikesta huolimatta minulla on edelleen ihan ok kroppa. Huoraksi haukkumisesta kävelisin kyllä ulos...

Vierailija
8/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta kumppanilta ja lasten isältä ovat VÄÄRIN. Piste. Keskustele miehesi kanssa rauhassa ja sano että tilanteen on muututtava, tai te eroatte. Tilanne on hyvin epäterve myös lasten kannalta. Hankkikaa ulkopuolista apua.

Vierailija
9/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi suojella lapsianne henkiseltä väkivallalta. Tuollaisen kuuntelu on sitä. Itse kärsin kovasti kun äitini haukkui isääni usein. Tuntui että sydän kuristuu kokoon.

Vierailija
10/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pieni häiriö mentaalipuolella. Haluaa alistaa sut täysin. Tee nyt hyvä ystävä jotain, kerro hänelle, että ero on edessä, jos ei käytös muutu.

Hänhän kiusaa sinua

Vierailija
11/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tekisin kerrasta lopun. Ei lasten pidä oppia tuollaista kielenkäyttöä eikä sinun tarvitse sellaista kestää. Asiallinen keskustelu sitten on toinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi