surun murtama
tapasin viikko sitten aivan ihanan miehe, näimme heti seuraavanapäivänä uudestaan, sen jlkeen soiteltiin, sitten yks päivä hän tuli samalla viikolla taas meille kylään..sitten tapahtuikin jotain..ei vastannut puhelimeen yhtenä päivänä, hätäännyin, mutta lopuksi sieltä tuli viesti että haluaa olla vaa rauhassa...no seuraavana päivänä soitteli,sitä seuraavana ja sitä seuraavana...sitten tuli viikonloppu...perjantaina soitteli...lauantaina ei kuulunut mitään, sunnuntaina ei kuulunut mitään...itse yritin soittaa pari kertaa...nyt mietin vaan et oliko se tässä vai mitä ihmettä??
Kommentit (18)
Olen nimittäin tavannut hiljattain juuri kuvailemasi kaltaisen miehen :(
muu jonka kanssa viettää viikonloppunsa.
öö, sun ja lasten luokse vai sinun ja vanhempiesi luokse?
Puhutaanko teinihuumasta vai aikuisten oikeasti? Aikuisten oikeasti sanoisin, että miehellä on joku muu kuvio meneillään.. puhelinta pidetään tarvittaessa äänettömällä eikä vastailla. Jos ei halua kutsua sinua omaan kotiinsa tms. niin ehkä kannattaa jatkaa eteenpäin. Ei ole kiva huomata, että onkin vaimo? ja lapsia jo olemassa.
minun ja lasten luokse kylään. Mies on espoostapäin. Minulle ei ole ikänä tapahtunu mitää vastaavaa siksi olen hyvin hämilläni...se on kai sitten niin että sillä on joku toinenkin, en muutakaan enään keksi.
ensirakkautta....
kakkonen vitoselle =)
ja kolmena päivänä ette ole olleet yhteydessä?
Suhde on tuhoon tuomittu, ikävä kyllä :( Vähintään kolme puhelua päivässä ja neljä vierailua viikossa niin sitten on jotain toivoa.
ellei ole keksinyt nimeään,minkä ikäinen mies on?
taitaa hieman kauhistuttaa lapset. Kyllähän sitä yh.ta on kiva jumpsuttaa, mutta tuskin on valmis ottamaan vastuuta koko paketista lapsineen kaikkineen.
isä-lapsi viikonloppu sitten.. Jos ei ihan hulttio ole, niin varmastikin tapaa lastaan säännöllisesti, ja jos lapsi on niin pieni, että tapaamiset tehdään exän luona, niin tuskin haluaa siellä vastailla uuden typyn puheluihin ja puhella hempeitä.
on jo 5v...ja hänellä kuiteski oma asunto...en tiiä pitäskö tässä vielä huomiseen odottaa...en vaan ymmärrä miksei voi viestii vastata jos ei puheluihin halua vastata
painosta ja hiillosta enää... kun olette kuitenkin tunteneet vasta viikon!! Nyt ei enää yhtään viestiä/puhelua.
=D