Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vauva oppimaan pulloon, nokkamukiin tmv??? Pää hajoo...

Vierailija
10.10.2010 |

Meillä on 3kk ikäinen vauva, joka ei yrityksistä huolimatta ole suostunut juomaan pullosta tai nokkamukista tai mistään muustakaan kun tissistä. Kokeiltu ollaan vaikka millä tavalla ja mitä erikoisemmilla tavoilla. Ei mene isältä eikä minulta, ei lypsetty maito eikä korvike.

Vauva syö myös sen verran tiheään, etten siinä välissä ehdi mihinkään lähtemään yksin ja vauvan kanssa ei pahemmin tee mieli liikkua, koska hän ei viihdy vaunuissa eikä myöskään liinassa tai repussa ja jos esim. vaunuilla mennään niin se on kitinää koko matka. Sylissä viihtyy, mutta en kyllä viitsis ulkona ja kaupoissa kantaa.

Aiempien lasten kanssa ei ole tällaista ongelmaa ollut, koska osa on kelpuuttanut pullon tai nokkamukin ja yksi tissitakiainen söi harvemmin, niin se ei ollut ongelma.

Olen nyt tämän reilun 3kk ollut vauvan kanssa ja todellakin haluaisin päästä välillä ihan yksin jonnekin, esim. harrastukseeni. Tuntuu välillä oikeesti siltä, että pää hajoo kun ei ole yhtään omaa aikaa tai sellasta, että pääsis kotoa pois ilman vauvaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä lapset tekemättä, jos et jaksa tuota vertaa heitä hoitaa... 3 kuukautta, odota ensin vuosi lisää ja sitten mieti ...

Vierailija
22/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen puol tuntia, joka sekään ei ole nyt mahdollista. Isä on vanhempi siinä missä äitikin (ainakin meillä), harmi vaan, ettei isä voi imettää.

ap

Mitä nariset? Jos teet mukeloita, hoidat ja ruokit hetiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on silikoninokka ja koko päällyskansi silikonia (sellaista pehmeää, ei normaalin tutin vahvuista), vähän kuin tissistä imisi. Meillä sain melkein vuoden vanhan juomaan siitä. Kaikki kokeiltiin Ainut, Mamit, Aventit, erilaisia nokkia ym. En tiedä löytyykö mistään enää, kun meillä tuo oli sisaruksen vanha muki.

Vierailija
24/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiaan ja aion imettää tätä nuorintakin ainakin vuoden ikään.

ap

Mitä nariset? Jos teet mukeloita, hoidat ja ruokit hetiä

Vierailija
25/25 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin oli se oma harrastus kerran viikossa, jossa olin noin 3tuntia niin henkireikä kun vauva itki yötä päivää eikä huolinut pulloa tai nokkamukia koskaan minun ollessa läsnä ja huonosti poissa ollessanikin

Vauvan äiti ei tarvitse harrastuksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän