Menusuunnitelmaa tuohon teinin poikakaverin vanhempien päivälliseen:
Syysteemalla ajattelin esim.
Kasvissosekeittoa (koskenlaskija-juustolla terästettynä) ja bruchettaa+ levitettä
Lihakääryleet miedossa pippurikermakastikkeessa, yrttiperunat ja höyrytetyt kasvikset
Puolukkahyytelökakku, kahvi ja konjakki
Kaikki lakton+gluton
Kommentit (16)
Mitä ajattelit laittaa bruschetan päälle? Ja siihen VIELÄ päälle levitettä...?
Itse en ainakaan pystyisi syömään kakkua, koska inhoan kirpeitä marjoja, kuten moni muukin. Tee edes mansikasta/vadelmasta/mustikasta, niin on neutraalimpi.
Itse en ainakaan pystyisi syömään kakkua, koska inhoan kirpeitä marjoja, kuten moni muukin. Tee edes mansikasta/vadelmasta/mustikasta, niin on neutraalimpi.
ja bruchetan päälle ehdottomasti esim. aurinkokuivattu tomaatti-levitettä tai salsaa... Mun bruchetassa vain valkosipuliöljyä, ei oliiveja yms. tällä kertaa.
inhoan puolukkaa enkä ikinä syö mitään missä sitä on, aika monet on kaltaisiani. Ehkä mustikka olisi parempi vaihtoehto.
Kuulosta aoikein hyvältä, ja juuri tuollaista sopivaa varman päälle pelaamista. Ei mitään liian erikoista.
Mun mielestä taas ap:n puolukkakakku kuulostaa herkulliselta! Eihän sitä voi tehdä mitään, jos liiaksi miettii mistä vieras _saattaisi_ pitää ja mistä ei. Voihan se olla, että heille juuri se mustikka olisi pahempi vaihtoehto. Allergiat toki erikseen.
ku puolukka on just hyvää!
tuosta tulee, niin ei ole kovin hallitsevakaan se puolukka... ap
Ettet nyt vain ajattele esim. foccacciaa ja sekoita sanoja?
Bruschetan kanssa ei kyllä mitenkään voi olla levitettä, kun leivällä on täytettä jo valmiiksi.
riittävän turvallista, mutta hyvää.
"Bruschetta on alun perin Keski-Italiasta tuleva alkuruoka. Bruschetta on paahdettua leipää, jossa on valkosipulia, oliiviöljyä ja mausteita. Joissain muunnoksissa leivän päällä on vielä esimerkiksi tomaattia, juustoa tai vihanneksia."
Mutta ei mun muunnoksissa, mulla siis paahdettuja leipiä, jotka on voideltu valkosipuliöljyllä, rucolaa ja tomaattia kuutioina kulhoissa, voi laittaa erikseen päälle jos haluaa.... ap
ku puolukka on just hyvää!
tuosta tulee, niin ei ole kovin hallitsevakaan se puolukka... ap
valuu jo ajatuksesta! :)
tiedä heidän makutottumuksistaan... ap