Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isänpäivän viettämine yh-perheessä

Vierailija
10.10.2010 |

mitähän sitä keksisi, kun isänpäivä on tulossa ja isä ei näe lapsiaan lainkaan, viimeks puol tuntia lähes vuosi sitten...

lapset tekvät koulussa kortit ja jonkun paketinkin isälle, mutta yheitä päivää eivät ole eron jälkeen saaneet edes isänpäivänä.

miten voisimme viettää tuota päivää, kun unohtaakaan sitä ei voi---joka tuutista tulee.

meille se on aika ikävä päivä, sillä isää on ikävä ja...mitä keksisin tilalle teemalla isänpäivää äidin kanssa :/? tai jotain muuta...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän sitä keksisi, kun isänpäivä on tulossa ja isä ei näe lapsiaan lainkaan, viimeks puol tuntia lähes vuosi sitten... lapset tekvät koulussa kortit ja jonkun paketinkin isälle, mutta yheitä päivää eivät ole eron jälkeen saaneet edes isänpäivänä. miten voisimme viettää tuota päivää, kun unohtaakaan sitä ei voi---joka tuutista tulee. meille se on aika ikävä päivä, sillä isää on ikävä ja...mitä keksisin tilalle teemalla isänpäivää äidin kanssa :/? tai jotain muuta...?

isoisän luokse, jos siis sellainen on vielä elossa. Niin meillä tehtiin kun poika oli pieni. Nykyään vietämmekin sitten isänpäivää ihan perheen kesken, koska mieheni on lapselle kuin isä =)

Vierailija
2/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle voisi antaa nää kortit ja jonka kanssa voisi viettää isänpäivää, jos isää ei kerta kiinnosta? Vaikka pappa, eno?

Jos ei, niin voihan sitä isänpäivää viettää äidinkin kanssa. Keksitte jotain kivaa tekemistä yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona, joka ei ole oikea isäni, mutta lapselle on kuin oikea pappa. Itse kasvoin isättömänä kun isäni kuoli tapaturmaisesti ollessani 8v. Kyllä ne päivät oli vaikeita, kun koulussa askarreltiin isille ja mulla ei ollut isää kelle tehdä eikä pappojakaan. Mut sitten keksin, että äitihän on tavallaan mun isäkin ja tein sitten aina lahjat ja kortit äidille.

Vierailija
4/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona, joka ei ole oikea isäni, mutta lapselle on kuin oikea pappa. Itse kasvoin isättömänä kun isäni kuoli tapaturmaisesti ollessani 8v. Kyllä ne päivät oli vaikeita, kun koulussa askarreltiin isille ja mulla ei ollut isää kelle tehdä eikä pappojakaan. Mut sitten keksin, että äitihän on tavallaan mun isäkin ja tein sitten aina lahjat ja kortit äidille.

Jos äiti on yh, ja hoitaa perheessä sekä isän että äidin hommat, niin häntä voi ihan hyvin juhlia sekä äitien- että isänpäivänä :D

Vierailija
5/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukin sen ottaa. Oletko sinä se vanhempi jota vietetään juhlistetaan. Vai onko se joku muu vanhempi ihminen.

Vierailija
6/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on yh, ja hoitaa perheessä sekä isän että äidin hommat, niin häntä voi ihan hyvin juhlia sekä äitien- että isänpäivänä :D

kun pähkäilin mitä korttiin kirjoitan, kun en voi kirjoittaa isälle. Niin kirjoitin sitten Äitiskälle :D

terv 4

Vierailija
7/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotiaani ei taida edes tietää mikä isä on, kun ei tällä koskaan sellaista ole ollut. Toistaiseksi pääsen "helpolla" tämän asian suhteen. Viime vuonna juhlittiin papan päivää, menimme vanhemmilleni syömään ja leikkimään. Niin ja kortin askartelin, vauva sai sutaista siihen vähän tussilla... :)

Kouluikäiset on tietty erikseen, mutta varmasti ilahtuisivat jos pääsisivät isovanhempia moikkaamaan, jos sellaiset on. Metsäretki, leffailta, leipomispäivä tms. voisi myös olla ihan hauskaa. Mutta pysykää poissa kaupoista älkääkä katselko telkkaria, niin ei tarvi kärsiä niistä isänpäivämainoksista.

Vierailija
8/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun isääni eli lasten pappaa. Lasten ollessa isompia mietimme, että sellaisena päivänä voi muistaa ketä tahansa tärkeätä mieshenkilöä, niinpä lahjoja ja kortteja on saanut naapurin lapseton herra!

Tämä pariskunta on ollut "varamummola" vuosikausia, ovat kuljettaneet lapsia mökillä ja ulkomailla kuin omia sukulaisiaan.

Vierailija
9/9 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa mukana, mutta kun koittaa se päivä että tyyppi kaikkoaa kokonaan, juhlimme isänpäivää varmaankin mun isän tai veljieni kanssa. Omille lapsilleni on siunaantunut isäksi luuseri, joka hylkää lapset ennemmin tai myöhemmin, tästä on jo ennakkotapauksia olemassa.

Mutta tosiaan, itse olen juonut useammat isänpäiväkahvit päiväkodilla muiden isukkien mukana :D Tarhan hoitsut sanoivatkin aina, että sinähän se olet lapsille myös isä.