Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä en voi sanoa kenellekään, koskaan, missään. En edes miehelleni.

Vierailija
14.10.2005 |

Mutta mä koen ylemmyydentunnetta, koska olen korkeasti koulutettu. Tulen alaluokasta, yhden huoneen, alkoholistivanhempien superköyhästä perheestä, jossa kaikki toiveet asetettiin minuun. " Mene sinä, ja opiskele, koska meistä ei mitään tullut" . Nyt olen tavoitteeni saavuttanut, ja tunnen asiasta ylemmyyttä. Mutta en voi tätä koskaan kenellekään sanoa tai näyttää. Omapahan on tyhmä salaisuuteni.

Kiitos, ei mulla muuta. Nyt voitte alkaa haukkumaan mua..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi; mitä haittaa, vaikka tunnet ylemmyyttä, kun et sitä kuitenkaan suoraan kenellekään ilmaise? ;)

Vierailija
2/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tapaa vanhempasi olivat ainutlaatuiset: olisivat voineet estää sinua opiskelemasta, koska se ei olisi ollut duunariperinteen mukaista. Nauti menestyksestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti saanut tehdä töitä tuon kaiken eteen, joten jokainen joka on koulunsa käynyt.. oli sitten korkeakoulutasoa tai alempaa, on varmasti ylpeä saavutuksestaan ja SAAKIN OLLA!

Onnea vaan sulle!!! :)

Vierailija
4/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyyttä tunnen huonommin koulutettujen rinnalla, tosin vain teoreettisesti. Kun kohtaan ihmisen, arvostan häntä sellaisena kuin hän on, koulutustaustasta riippumatta. Mutta jos joku on vittumainen tyyppi, huomaan helposti ajattelevani rumasti hänestä, tyyliin " No ehkä se on joku amistyyppi" tms. Tosi noloa :( No, onneksi kukaan ei tiedä tätä. Tai siis ei osaa muhun yhdistää. ap

Vierailija
5/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtökähtani eivät ole noin masentavat. Etenkin täällä palstalla huomaa jo kirjoitustyylistä, onko helkilöllä korkeakoulututkinto vai ei.

Vierailija
6/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän sinua auttoivat.

Vierailija
7/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo ylemmyydentunteesi kuulostaa oudolta.

Vierailija
8/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteiskunnassa on merkitystä nykyään sillä, kuka tienaa ja kuinka paljon. Sekään ei ole enää koulutuksesta kiinni.

Mikä luulet minun olevan koulutukseltani, jos tuloni ovat yli 40 000¿ vuodessa?

Ja tiedoksi nyt kaikille, minusta se on vähän. Keskiverto, mutta ei hyvätulo.

Vierailija
9/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat tuntea ylemmyyttä. Arvaan, että olet yrittäjä lukiopohjalta.

Vierailija
10/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla siihen oikeuskin, ja ihan syystä olet itsestäsi ylpeä. Mutta älä vain pilaa ihmissuhteitasi tai tuntemattomien ihmisten päivää sillä ylemmyydentunnolla, koska se on sitten jo ihan sairasta...

Vierailija
11/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on henkinen korkeakoulututkinto. Mä ainakin koen sielujen sympatiaa sun kanssas, voi perkele. t.9

Vierailija
12/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kertoisin ammattini ja koulutukseni, et voisi aikaisempaa tekstiä uskoa.

Henkilökohtaisesti arvostan ihmisessä sitä, että voi olla rehellisesti juuri se mika on, koulutukseltaan, tulotasoltaan, ajatukseltaan ja ulkonäöltään.

Elämä on lyhyt tuhlattavaksi pelkkiin kuoriin.

Vierailija
13/13 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, vaikka vastauksesi oli vittuilua, mutta toivottavasti joskus ymmärrät, mitä tarkoitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi