Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inseminaatio sinkkunaiselle!

10.10.2010 |

Onko kokemusta? Paljonko maksaa kaverin siittiöillä (pakastus jne)/ lahjoitetuilla siittiöillä? Hormonihoitoja en varmaan tarvitse, en usko, että hedelmällisyydesäni on vikaa. Kuinka helposti tulee raskaaksi? Pitääkö mennä Tallinnaan vai hoitavatko suomalaiset klinikat sinkkunaista?

Kommentit (4)

1/4 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä yksityinen klinikka Fertinova hoitaa itsellisiä naisia.

Ensikäynti on maksuton. Mutta sitten tulee pakolliset infektioverikokeet, hormonikokeet ja ulrta sisältäen aukiolotutkimuksen. En enää muista noiden tutkimuksien hintoja, mutta niistä saa kelakorvauksen, muista hoidoista ei. Luovutetuilla siittiöillä (klinikalta) inseminaatio maksaa reilut 800 sisältäen ultran. Mutta jos sinulla on "omat" simpat niin inssi on noin päälle 300. Tai en tiedä, paljonko omien simppojen käsittely maksaa, mutta pelkkä inssi on siis noin 300. Toinen klinikka Helsingissä, joka hoitaa naisia on Graviditas ja on vähän kalliimpi.

Toivottavasti tästä oli edes vähän apua ja onnea hoitoihin.

Vierailija
2/4 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jos on siittiöt omasta takaa maksaa inseminaation lisäksi vielä siittiöiden pakastamisesta yms.? Vai voiko ne viedä "tuoreina" inseminaatioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän täältä vielä muita yksin vauvaa suunnittelevia naisia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia, muustakin kuin hoitojen hinnoista.

Minä olen toivonut vauvaa jo kauan, mutta sitä lopullista parisuhdetta ei vain ole löytynyt. Ikää alkaa olla jo sen verran, etten enää halua odottaa. Muutenkin, olen odottanut jo niin kauan, suunnilleen 7 vuotta.

Vierailija
4/4 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsen myös tätä vaihtoehtoa vakavasti. Olen ajatellut ryhtyväni siihen noin parin vuoden päästä, jos en siihen mennessä ole sellaisessa elämäntilanteessa, jossa meitä kaksi haluaisi samaa asiaa. Liian vanhaksi en halua odottaa, sillä nyt olen kuitenkin jo 30v. Vauvahaave on ollut osa elämääni jo varmasti puolet elämästäni ja olen (itsekkäästi) päättänyt toteuttaa haaveeni, tarvittaessa miehistä riippumatta ;) en halua, että minun unelmani riippuuu jostain toisesta. Olen ajatellut pikkuhiljaa selvitellä asioita ja tavallaan kypsyttää/varmistaa asiaa myös itselleni jo hyvissä ajoin. Olen sitten ainakin valmis,kun hetki on oikea! Siihen saakka hoivaan kummilapsiani, ystävieni lapsia sekä luen Vauvan keskustelupalstaa ja jännään muiden kuumeilijoiden puolesta.. :)