Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa naisen kanssa?

Vierailija
10.10.2010 |

Olen viettänyt viimeisen viikon yöt naisen kanssa, ensimmäistä kertaa elämssäni. Olen ihastunut... Pelottavaa!!! En vaan uskalla kertoa ystävilleni, kun pelkään heidän reaktioitaan :( Kuinka pitkälle voin teeskennellä, että tämä on vain kokeilua?!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi samalla tavalla. Se kesti vuoden ja oli elämäni parhaita kokemuksia. Nyt olen parisuhteessa miehen kanssa ja meillä on lapsi. Entinen naiskumppanini elää naisen kanssa ja on onnellinen.

Kyllä aika selvittää että onko syytä tulla kaapista ulos vai ei.

Vierailija
2/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ymmärtää kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenettä vuotta avioliitossa miehen kanssa ja koskaan en ole vetoa miehiin tuntenut. en ole uskaltanut tulla ulos kaapista

Vierailija
4/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai valehtele itsellesi tai läheisillesi.

Monille samansukupuolisten suhteet ovat ihan ok nykyään, eivät ihmiset välttämättä kummastele vaikka kerrotkin. Jos joku ei ymmärrä niin se on hänen ongelmansa.

Vierailija
5/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin suhteessa ex-mieheni kanssa 9 vuotta ja tästä liitosta syntyi kolme lasta. Reilu vuosi sitten tapasin työpaikallani naisen johon ihatuin ja myöhemmin rakastuin palavasti. Nyt ollaan siis seurusteltu reilu vuosi. En pelännyt ystävieni reaktiota, koska ystäväpiiriin kuuluu avarakatseisia ihmisiä :D sen sijaan sukulaiset, etenkin miehen puolelta on jotkut tuominnut minut jyrkästi ja katkaissut välit kokonaan (suhde naisen kanssa ja lapset yms..vissiin perisynti) :(

Asumme pienellä paikkakunnalla pohjois-suomessa ja tosi moni tuomitsi meidät, MUTTA minä en koskaan välittänyt siitä. Ajattelin, että tosiystävät pysyy rinnalla, muut saa jauhaa peetä ihan niin paljon kuin huvittaa. Minä olin ja olen onnellinen :) Älä häpeä ihastumistasi, siihen ei ole mitään syytä! Ei kai hyvät ystävät tuomitsisi sinua? Tsemppiä ja nauti onnestasi :)

Vierailija
6/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu vaikealta. Eniten pelottaa äitini reaktio. No, en ole kenellekään mitään vannomassa vielä, mutta mutta.. Myös pienellä paikkakunnalla asun ja pelkään puheita :(

ap, (nainen..)