Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kuolemaa, sairauksia, menetystä... miten nämä ajatukset kuriin? Tätäkö äitiys on?

Vierailija
10.10.2010 |

Äitini on sairas, vauvani on vielä ihan pieni ja murehdin koko ajan että hänelle tapahtuu jotain. Tuntuu että äitini sairastuminen tuli näin itsekkäästi ajatellen pahimpaan mahdolliseen saumaan - kuvittelin että vauvalla on pirteä rakastava mummu ja kävikin sitten näin että äitini sairastui melkein heti. Ja tämä pelko lapsesta, onko normaaliakaan, vai tätäkö äitiys on, jatkuvaa huolta ja menetyksen pelkoa???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta, joista vanhin on pian kuusi vuotta. Päivääkään ei kulu, etten pelkäisi samoja asioita kuin sinä..Pelkään, että jotain tapahtuu lapsilleni tai minulle. Pelkään että kuolen, eikä lapset muistaisi minua kunnolla..he ovat minulle maailman tärkeimmät, joten tuntuisi kamalalta, että heillä (tai vanhimmalla ehkä) olisi vain joitain pieniä muistoja minusta sitten tulevaisuudessa. Siksi rukoilen lähes päivittäin, ette mitään tapahtuisi lapsille tai minulle...

Ja muuten, olen pahoillani äitisi sairastumisesta..

Vierailija
2/5 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun sain lapsia, en niinkään sitä että he eivät muistasi minua vaan sitä että kasvaisivat äidittöminä. Nyt kun vanhemmat lapset ovat jo aikuisia ei enää jaksa pelätä niin paljon, vaikka tuntuu että saa vatsahaavan kun pohtii että vanhin on reppumatkalla etelä-amerikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman raskausajan stressin seurauksena sain kaksi stressaantunutta lasta. Ollaan köyhiä ja mitään vakuutuksia ei edes saatu.

Elämä on vain sitä, miten tästä päivästä selviää. Isää ei mulla ole ja miehen isä aivan kanttuvei.

Pakko vain selvitä.

Vierailija
4/5 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkoja mullakin.kuolemaa pelkään todella!

Vierailija
5/5 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei tarvitse olla mistään vakvasta oireilusta välttämättä, mutta minä ahdistun pienestäkin.

Omaa sairastumista en ole pelännyt enää sen jälkeen, kun sain lapsia. Kaikki huomio on siirtynyt oman navan ympäriltä jälkikasvuun. Toki olisi hirveää itse sairastua ja jättää lapset äidittömäksi, mutta jotenkin en osaa niin pitkälle edes kuvitella.

Toinen asia, mitä pelkään järjettömästi, on se että lapseni joutuisi koulukiusatuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi