Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että joillain on täydellinen nostokielto??

Vierailija
09.10.2010 |

Lueskelin noita ketjuja, joissa toisessa ap kysyi oliko kohtuutonta antaa anopille porttikielto ja toisessa joku toinen kysyi miten ihmiset hoitavat vauvan, jos on nostelukielto, siis sellainen, ettei saa maitopurkista painavampaa nostaa.

Minun äidiltäni poistettiin kohtu synnytyksen yhteydessä ja tuon jälkeen tietyistä syistä äitini leikattiin vielä kahdesti. Äidilleni sanottiin, että hän ei saa nostaa kun maksimissaan kilon painoisen esineen, mielellään ei tuotakaan ja tämä rajoitus oli ensimmäisen puolvuotta. Minä olin siis tuolloin 19v ja olin äitini apuna synnytyksen jälkeen, koska hän ei saanut nostella.

Ei äitini kyllä vuodepotilaskaan ollut, koska hän kyllä pystyi liikkumaan ja kävikin pitkillä kävelyillä ja teki monenlaista muuta, mutta ei nostanut mitään kiloa painavampaa kun vasta puolen vuoden päästä vähitellen.

Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että joku ei todellakaan saa nostaa mitään painavaa, vaikka se olisi millä korkeudella jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo anopin porttikielto liittyy nostelemiseen. Pitääkö sitä anoppia nostella?

Vierailija
2/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ei nosteltaisi niillä vatsalihaksilla! Samaan aikaan nostokieltoiset käyvät vaikka zumbaamassa eikä kukaan muista, että mitä tahansa saattaa vatsasta revetä. Hehän eivät nosta kuin jalkoja ja käsiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on hoitanut hommat hammasta kiristäen ja kruunuaan kiillottaen että kyllä minä vaan vaikka on mikä ja sitten joku tulee ja kertoo että homman olisi voinut hoitaa toisinkin. Kyllähän se vituttaa jos hyvä marttyyrikuunu riistetään.

Vierailija
4/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ompeleet ja langat kestää.

tv.lääkäri.

Vierailija
5/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tais olla sen ketjun ap:n äiti. Ja porttikiellon syy se kun äitinsä mielestä ap:n pitäisi itsensä hoitaa vauva ja isommat lapset ja antaa lasten isän käydä töissä, vaikka tuolla ap:lla on nostelukielto eikä saa oliko maitopurkkia painavampaa nostaa. Hänellä oli kohtu poistettu synnytyksessä, siksi nostokielto.

tuo anopin porttikielto liittyy nostelemiseen. Pitääkö sitä anoppia nostella?

Vierailija
6/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin kohtu ja lääkäri sanoi, ettei tarvitse kun pari viikkoa ottaa rauhallisemmin. Noudatin sitten tuota ja jouduinkin uudestaan leikkauspöydälle kun haava repes. Tuon jälkeen tuli sitten 3kk nostokielto.

kyllä ne ompeleet ja langat kestää.

tv.lääkäri.

Vierailija
7/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käänteessä lusmuili ja sai kaikki lääkärit puolelleen manipuloimalla.

Laboratoriohoitajan ei tarvitse mitään nostella, mutta kerran kuukaudessa vaihdettavan verenkuva-analysaattorin reagenssinpakkauksen (noin kaksi kiloa), päätti ottaa työtehtäviään haittaavaksi. Vaikka kuka tahansa meistä muista olisi sen voinut hoitaa :).

Eli makasi sairauslomalla pari kuukautta. Mutta taitavat puhuvat kenen tahansa lääkärin pyörryksiin.

Vierailija
8/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kohdun poiston jälkeen nostelis mitään painavaa, en edes vauvaa, jos olisin just synnyttänyt.

terv. sh

No kato kun siinä menee se oma marttyyriys ihan hukkaan! Itse on hoitanut hommat hammasta kiristäen ja kruunuaan kiillottaen että kyllä minä vaan vaikka on mikä ja sitten joku tulee ja kertoo että homman olisi voinut hoitaa toisinkin. Kyllähän se vituttaa jos hyvä marttyyrikuunu riistetään.

Vierailija
9/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ois puhunut lääkärin ympäri ja käskenyt sanoa, ettei hän voi nostella? Jestas, että teitä idiootteja täällä riittää! Oikeesti, et voi olla tosissas, jos tota tarkotit kommentillas!

joka käänteessä lusmuili ja sai kaikki lääkärit puolelleen manipuloimalla.

Laboratoriohoitajan ei tarvitse mitään nostella, mutta kerran kuukaudessa vaihdettavan verenkuva-analysaattorin reagenssinpakkauksen (noin kaksi kiloa), päätti ottaa työtehtäviään haittaavaksi. Vaikka kuka tahansa meistä muista olisi sen voinut hoitaa :).

Eli makasi sairauslomalla pari kuukautta. Mutta taitavat puhuvat kenen tahansa lääkärin pyörryksiin.

Vierailija
10/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt ole mistään kotoisin, että noudattaisi lääkärin ohjetta kun itse tietää paremmin ja eihän sitä vauvaa voi kukaan muu kuin äiti hoitaa.

Vierailija
11/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelukieltoa? Eikö lihaksia voi kuitenkin ruveta vahvistamaan vähitellen jo reilusti ennen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi