Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selluliittihoidot, toimiiko ne??

Vierailija
09.10.2010 |

Onko kellään kokemuksia niistä? Näin itseni tänään uimahallin vessan säälimättömässä valossa ja voin kertoa että johonkin hoitoon menen, mieluummin kuitenkin maksan siitä että näen myös tuloksia, apuja??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos urheilet ja muutat ruokavaliota voit saada jotain aikaan, mutta sellulliitti ei välttämättä lähde koskaan kokonaan pois.

Vahvista vain omaa itsetuntoasi ja hyväksy että selluliitti kuuluu naisen elämään ja a vot jopas helpottaa.

Vierailija
2/4 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneen ole?? Semmosta asennemuutosta ei ole olemassakaan että voisin tuon näyn vain sivuuttaa. En käsitä miten olen tässä jamassa, käyn edes 2 kertaa viikossa sauvalenkillä enkä mielestäni syö mitenkään sikamaisesti, tosin liikakiloja on kyllä vuosien varrella salakavalasti hiipinyt jo 7 että en ole mikään langanlaihakaan, mutta eihän kaikilla lihavillakaan ole sellua.

Olen lohduton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla se voi olla perinnöllistä ja sitä et oikein pois saa.

Itselläni on aivan sama ja muistan äitini jalat jotka olivat aivan samanlaiset kuin minun.

Olen kuitenkin oppinut olemaan välittämättä siitä.

Vierailija
4/4 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut biologit selittävät, että selluliittia on kaikilla se on siis rasvaa. Kun ihmisen kudostyyppi on tiukka niin silloin selluliitti näkyy helpommin (tavallaan pilkottaa tiukan kudoksen läpi). JOs on löysä kudostyyppi, ei selluliitti näy niin helposti. Miten sitten selluliitista pääsee eroon? Samalla tavalla kuin rasvasta pääsee eroon eli syömällä vähemmän kuin kuluttaa. Tämä vähentää selluliitin kokoa mutta ei valitettavasti poista sitä. Voi vain lohduttautua, että yleensä jos on selluliittiä, ei tule niin helposti suonikohjuja. NIistä kärsii taas löydän kudostyypin omaavat henkilöt.