Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei ole vieläkään selvinnyt S-bonusrahojeni sijainti

Vierailija
09.10.2010 |

jossain tilillä ne kai on, mutta missä? mistä näen paljonko mulla on?

Olen kysellyt täällä ennenkin, mutta kukaan ei ole osannut vastata!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat saldon tietää esim. prisman yhteydessä olevasta pankkipisteestä.

Vierailija
2/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuskunnittain on toki eroja, mutta ainakin S-kanavalta netistä näet tilisi saldon, et tarvitse kuin korttisi numeron ja PIN-koodin.

Joka on ilmoitettu niissä kotiin tulleissa lappusissa, ellet ole vaihtanut sitä.

Jos ei onnaa, kävelet S-kauppaan tai S-pankkiin kysymään lisää - tai soitat sinne. Numerot netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verkkopankkitunnukset sinne S-tilille josta voin kattoo paljon siellä on rahaa.ja kauppojen "eteisissä" on myös se kone millä voi kattoo tilin saldon.soita sinne jonnekin asiakaspalveluun ja kysy...

Vierailija
4/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis alusta asti. Nyt näen siis että siellä on 5e.

Mutta mitään tiliotetta ei todellakaan tule.

ap.

Vierailija
5/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täytyy pankkitunnuksilla mennä katsomaan pankin sivulta se saldo.

Vierailija
6/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkopankkitunnukset s-tiliin. Sieltä voi tarkastaa tulot, maksaa vaikka laskuja ja siirtää toiselta tililtä s-tililleen.

Eli ihan samanlainen pankkitili kuin missä muussa pankissa tahansa!

Mua kiinnostaa se, että jos ei halua olla s-pankin asiakas, mihin sitten bonukset menee?

Vierailija
7/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet S-pankin asiakas, niin saldoa ei näe enää S-kanavalta, vaan pelkästään S-pankista.

Normikäytäntö.

Vierailija
8/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa se, että jos ei halua olla s-pankin asiakas, mihin sitten bonukset menee?

Käytännössä siellä on takana joka tapauksessa S-pankin tili.

Jos ei ole varsinaisesti S-pankin asiakas vaan "pelkästään" S-etukorttiasiakas (siis on se perinteinen bonuskortti), ne kertyy bonus-tilille. Kortilla voi maksaa S-liikkeen kaupoissa tai nostaa niissä rahaa. Varsinaisesti rahat tällöin kuitenkin makaavat S-pankissa.

Jos tuo tili laajennetaan ominaisuuksiltaan S-pankin normaaliksi pankkitiliksi, siihen saa debit/credit-kortin joka käy siellä missä Visa-kortit muutoinkin käyvät, lisäksi saa verkkopankkitunnukset, jolloin tiliä voi käyttää kuten minkä tahansa pankin tiliä.

Vierailija
9/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon käyt hankaamassa sitä s-korttiasi.

Kysyy tunnuslukusi ja sitten näyttää saldosi.

Jos et tiedä tunnuslukua saat vastauksen myös esim. Prisman neuvonnasta:)

Vierailija
10/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet S-pankin asiakas, niin saldoa ei näe enää S-kanavalta, vaan pelkästään S-pankista.

Normikäytäntö.

tulee bonukset postissa irtokuponkeina. Aivan kutenkin plussakupongitkin

Vierailija
11/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia vastauksia sain, mutta ei, mä en näe netistä sitä kuinka paljon mulle on kertynyt s-bonusta. Näen vain paljon sitä on kertynyt tässä kuussa ja sen kuinka paljon sitä on kertynyt siitä asti, kun olen kirjautunut nettijärjestelmään.

S-pankkitunnuksia minulla ei ole, joten sieltä en pääse tarkistamaan.

Vierailija
12/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käy kysymässä Prismassa henkilökunnalta.

Vierailija
13/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja marssii S-kaupan palvelupisteelle, ja tilaa itselleen oman tilinsä nettipankkitunnukset.

Ellei ap:llä sitten ole jonkun muun henkilön rinnakkaiskortti, jolloin rahat olettaisin ovat pääkortin haltijan tilillä.

Vierailija
14/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo päätteet toimii jos toimii, hitaita vehkeitä joiden käyttöliittymä on kivikaudelta.

Vierailija
15/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo päätteet toimii jos toimii, hitaita vehkeitä joiden käyttöliittymä on kivikaudelta.

toimivat ihan hyvin:)

Vierailija
16/16 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ota henkkarit (ja vaikka se s-etukorttikin) ja mene prisman tai sokoksen info-pisteeseen ja kysy sieltä. Samalla voit kysyä miten näät sen saldon netistä. Ja saat kaikki tarvittavat tunnuksetkin siihen samalla käynnillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi