Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mksi mies käyttäytyy näin?

Vierailija
09.10.2010 |

Mies on pitkällä työmatkalla. Minä raskaana ja kahden pienen lapsen kanssa kotona. Raskauden kanssa on ollut ongelmia ja olen muutenkin jotenkin poissa tolaltani ja itkuinen. Olen kertonut hänelle ongelmista, mutta hän ei silti ota päiväkausiin yhteyttä minuun. Torstaina olin valvonut koko yön ja todella huolissani masuvauvasta. Laitoin hänelle sähköpostia asiasta ja hän sanoi olevansa yhteydessä illalla kun pääsee töistä. En ole tähän päivään mennessä kuullut hänestä mitään! Olenko mielestänne liian riippuvainen vai olisiko minulla oikeus saada jonkinlaista huomiota mieheltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ehkä töiden lomassa laittaa jonkun nopean chattiviestin, jossa kertoo olleensa koko viikonlopun työkavereiden kanssa ties missä ja illat baarissa. Että sori, en ole ehtinyt pitää yhteyttä. Siis tällaisia on ollut aiemminkin. Nyt kun näen tuon miehen toiminnan kirjoitettuna, niin alkaa vituttaa ihan tosissaan.

Vierailija
2/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samaa mieltä, mietin eka, että uksllanko kirjottaa kun ap on raskaana ja muutenkin stressaantunut...

ap, onko sulla sukulaisia lähellä? kavereita? voisitko nyt hakea sitä tukea niiltä? älä jaksa sitä äijää miettiä, kusipää se on, nyt on sun tärkeää keskittyä itseesi, mahaasi ja lapsiin! olet rakas, vaikka en sua tunne! tsemppiä!

Vierailija
4/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä halua uskoa, mutta en mä näe miten muutenkaan ihmisellä ei voi olla viittä minuuttia aikaa vaimolleen... ap

Vierailija
5/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nyt reippaasti itsellesi ympärille ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa, jakaa huolet masuvauvasta ja muutenkin saada ajatukset muualle. Kutsu ystäviä/sukulaisia kylään illoiksi, järjestä ohjelmaa ja kokkaa vaikka jokin kiva kiitosateria tai järjestä leffailta tuolle miehen ystävälle, koska on niin kiltisti huolehtinut sinusta. Älä ota yhteyttä mieheen äläkä jaa huoliasi hänen kanssaan. Etsi itsellesi nyt uusi uskottu hetkeksi, ja järjestä itsellesi jollekin illalle vapaa ilta, jolloin menet vaikkapa shoppailemaan tai ystävän luo kylään ja esim. vanhempasi hoitavat lapset. Katsotaan, milloin mies huolestuu. Jos esim. soittaa, niin ole aina kiireinen, juttele vain lyhyesti ja lupaa myöhemmin illalla soittaa paremmalla ajalla ÄLÄKÄ SOITA. Kun vähän aikaa näin jatkuu, niin näet, josko miehesi alkaa käyttäytyä toisin vai onko aivan toivoton tapaus, jolle tärkein on vain työ ja hän itse.

Toisaalta itsellesi tekee nyt muutenkin hyvää ottaa rennommin ja saada purkaa huolia jollekulle muulle kuin miehellesi, joten senkin takia tämä käänteinen tilanne on hyväksi. Saatte molemmat aikaa miettiä tilannetta uudelleen.

Vierailija
6/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää yhteyttä työmatkallaankin.

Vierailija
7/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuollaisia itsekkäitä otuksia. Omat menot, työmatkat on tärkeimpiä. Ei ymmärretä vaimoa, joka on raskaana.. Tässä se tulee eteen se miehen ja naisen ero... mieleeni tulee, että mies mielellään on matkoilla - saaden vähän lomaa omasta perheestään. Sinulla on oikeus saada huomoita. Olette yhdessä lapset tehneet, ja yhdessähän ne pitäisi huolehtia kun vain on mahdollista. Miehen kuuluisi olla sinulle tukena, ei luulisi paljon vaativan soitto perheelleen kuinka pärjäävät. Yritä olla huolehtimatta liikaa, jo pienen asukinkin vuoksi. Keskity pienokaisiisi ja nauti olostasi. Routa porsaan kotiin ajaa. Myöhemmin on hyvä teidän keskustella asiasta - rauhallisti.

Vierailija
8/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei osata yhtään asettua toisen asemaan.

Vierailija
9/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehes käyttäytyy typerästi!!ymmärrän sua vallan hyvin!

Vierailija
10/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin myöhemmin, koska mies muuttui aina vaan itsekkäämmäksi. Olisi kai pitänyt miettiä kenen kanssa lapsen tekee. Mutta tein liian nuorena sen komeimman ja tavoitelluimman kanssa ja näin kävi.

Ei niiltä empatiaa heru.Kunnolliset miehet ovat niitä, joita naiset ei huomaa välttämättä. Kun eivät tee itsestään mitään numeroa.

Harmi, että tajusin liian myöhään.

Vierailija
11/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. onnekas

Vierailija
12/12 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muhun jatkuvasti yhteydessä ja kyselee mun jaksamista. Kuskaa autolla tarvittaessa ja käy vaikka kaupassa. Siis käsittääkseni ihan ilman taka-ajatuksia. Ihan vaan koska on ystävä ja välittää. Välillä käy mielessä, että taisin valita näistä väärän kaverin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme