Pääsin tänään pakkohoidosta, haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (15)
Minua pidettiin yli sen määrän joka oli allekirjoitettu ja vasta viikkoa myöhemmin minulle kerrottiin, että olen vapaaehtoisesti hoidossa. Keräsin heti tavarani, haistattelin ylilääkärit, psykologit ja hoitajat ja kävelin ulos. Ja keskeytin antabus-lääkityksen, jota minulle väkisin syötettiin ja lähdin punttisalille treenaamaan.
jos en olis alkanut totella, olis läpsähtänyt saman verran lisää.
Olin sen 4 pvää + tulopäivä jos en olis alkanut totella, olis läpsähtänyt saman verran lisää.
Itsekin oli 4 kertaa tarkkailussa lyhyen ajan sisällä, ennenkuin mulle läpsähti toi 3 kk pakkohoitopäätös käteen. Minut todettiin ympäristölle vaaralliseksi, ei itselleni.
Valitettavasti sen myös huomaa tekstien tasossa.
Koska sieltä ei lähdetä sillä perusteella, että sanoo hoitajalle, että en mä oikeesti tällä osastolla ole potilaana, tulin vaan tänne lukemaan lehteä, aukaisetko oven.
sinä et tiedä pakkohoidosta yhtään mitään, sen näkee kaikesta.
olen suljetulla ostastolla töissä ja voin kertoa, että kaltaisesi eivät saa suomessa edes mieleneterveystoimistoon keksusteluterapiaan aikaa.
näin on näreet. enkä ymmärrä, miksi joku jaksaa leikkiä taas tälläiselläkin, vakavalla ja surullisella aiheella:(
Jonne poliisit mut käsiraudoissa veivät. Olinpas tyhmä kun en kertaakaan käynyt kokeilemassa osaston ovea, se olis sittenkin ollut auki. Ens kerralla pitää muistaa kokeilla onko ovi varmasti lukossa, ettei kaiken maailman psykopaattimurhaajat vaan kävele ilman lupaa osastolle sisälle.
suljetulta osastolta jonkun tarkkailuhoitoa oikeasti tarvitsevan potilaan paikan. Lupaan hakea syyllisyydentunteeseeni kelan kustantaman 6 vuoden terapian ja maksattaa omavastuunkin yhteiskunnalla. ap
joutuu pakkohoitoon? tai tuohon neljän päivän tarkkailuhoitoon ??
joutuu pakkohoitoon? tai tuohon neljän päivän tarkkailuhoitoon ??
Jos on itselleen tai ympäristölleen vaaraksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tahdosta_riippumaton_psykiatrinen_sairaala…
kun en jaksanut enää vanhusten kanssa paskanhajussa maata ja lääkäri teki poliisille virka-apupyynnön kun sanoin että haluan edes kerran elämässäni päästä poliisiauton kyydillä jonnekin. ap
painojen kanssa 70-luvulla, eikä jäänyt niistä kiinni.
Jonne poliisit mut käsiraudoissa veivät. Olinpas tyhmä kun en kertaakaan käynyt kokeilemassa osaston ovea, se olis sittenkin ollut auki. Ens kerralla pitää muistaa kokeilla onko ovi varmasti lukossa, ettei kaiken maailman psykopaattimurhaajat vaan kävele ilman lupaa osastolle sisälle.
pääse yksikään ääliösukulainen mua katsomaan ilman mun lupaani ja jos sukulaiset alkavat vittuilemaan, voin pyytää hoitajaa poistamaan heidät osastolta. Onneksi osaston ovi on lukossa, saa olla rauhassa sukulaisiltaan.
Ja kohta voin olla taas täysin vapaalla jalalla=).