Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rikoksia olet tehnyt

Vierailija
08.10.2010 |

Ja tähän lasketaan myös ne, joista ei ole jäänyt kiinni. Eikä mitään "olen kävellyt päin punaisia" -juttuja.

- Olen kaksi kertaa saanut pahoinpitelystä tuomion

- Olen näpistänyt (tai ehkä varastanutkin, missä menee raja) tavaraa, viimeksi 195 eurolla kosmetiikkaa

- Olen käyttänyt huumeita ja nähnyt, kun niitä käytetään

- ei tule muuta mieleen. Nainen 33. Naimisissa, kaksi lasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pahoinpitelyä veitsellä, Ilkivaltaa ja kioski murtoja, kodittoman ryöstö, jengitappeluita, murto kellokauppaan. Lukuisia autovarkauksia ja huumerikoksia. Minut tunnettiin kadulla mimminä joka pieksee kourallisen jätkiä mennen tullen.

Kerran viiltelin 8 kova kuntoista kultaisen kolmion mafiakokelasta sairaalakuntoon puolustaessani oman katuni teinijengiä.

Jouduin suomeen 90-Luvulla. Nyt olen normaali kotiäiti missä tekin ja vieläpä akateeminenkin kokemuksella, josta voitte vain haaveilla.

T: yakuza Girl 78

Vierailija
22/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pahoinpitelyä veitsellä, Ilkivaltaa ja kioski murtoja, kodittoman ryöstö, jengitappeluita, murto kellokauppaan. Lukuisia autovarkauksia ja huumerikoksia. Minut tunnettiin kadulla mimminä joka pieksee kourallisen jätkiä mennen tullen.

Kerran viiltelin 8 kova kuntoista kultaisen kolmion mafiakokelasta sairaalakuntoon puolustaessani oman katuni teinijengiä.

Jouduin suomeen 90-Luvulla. Nyt olen normaali kotiäiti missä tekin ja vieläpä akateeminenkin kokemuksella, josta voitte vain haaveilla.

T: yakuza Girl 78

Fau! Olet varmasti ältsin seksy ja fau, siis fau oikeesti hei! Fau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nää kaikki tehty siis teiniikäisenä ja mistään tainu jäädä kiinni koskaan...

-Alaikäisenä tuli monta sakkoa julkisella paikalla juomisesta

-muutaman kerran jossain syrjässä harjottelin kännissä auton ajoa

-näpistyksiä (jotain pieniä, tyyliin karkkia ja jotain vaatteita joskus varhaisteininä)

-vaik tää ei nyt varsinaisesti lain rikkomista ole niin 16 ikävuoteen mennessä olin harrastanut seksiä lähemmäs 40 ihmisen kanssa, 95% sen ikäsiä jotka ois itse siitä tuomion saannu

-muutaman kerran oon ottanu rahaa vastaan seksistä (myös alaikäsenä)

-budia olen poltellu lähemmäs satoja kertoja ja väärinkäyttäny vahvoja reseptilääkkeitä

-alaikäselle oon ostanu viinaa/tupakkaa monta kertaa

tossa nyt muutama juttu mitä tuli nuorena kokeiltua..

Vierailija
24/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- varastanut ala-asteikäisenä iltapäiväkerhosta ja koululta tarvikkeita

- polttanut pilveä

- vaarantanut liikennettä

- syylistynyt avunantoon tms. kun olen tiennyt varkaudesta ja auttanut ryöstäsaaliin kätkemiseen (kioskimurto, saaliina suklaata)

Vierailija
25/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakannut ihmisen. Polttanut auton. Olen käyttänyt huumeita. Myös olen nähnyt käytettävän. Mutta itsellä kyllä jäi siihen yhteen kertaan.

Kylttejäkin olen vienyt, hauskat tekstit ;) Olen huumorilla hajottanut muiden tavaroita. (kalliita)

Ikää minulla on 23v. Tällä hetkellä kotona lasten kanssa.

Vierailija
26/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakannut ihmisen. Polttanut auton. Olen käyttänyt huumeita. Myös olen nähnyt käytettävän. Mutta itsellä kyllä jäi siihen yhteen kertaan.

Kylttejäkin olen vienyt, hauskat tekstit ;) Olen huumorilla hajottanut muiden tavaroita. (kalliita)

Paras kaks markkaa lasissa :)

Vierailija
27/27 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaks markkaa lasissa :)

Olen varastanut kaupasta ties ja mitä. (olin varasteleva nuori joka myi eteenpäin.

Jännä miten asiat tulevat tipahtelemalla mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme