Mitä rikoksia olet tehnyt
Ja tähän lasketaan myös ne, joista ei ole jäänyt kiinni. Eikä mitään "olen kävellyt päin punaisia" -juttuja.
- Olen kaksi kertaa saanut pahoinpitelystä tuomion
- Olen näpistänyt (tai ehkä varastanutkin, missä menee raja) tavaraa, viimeksi 195 eurolla kosmetiikkaa
- Olen käyttänyt huumeita ja nähnyt, kun niitä käytetään
- ei tule muuta mieleen. Nainen 33. Naimisissa, kaksi lasta.
Kommentit (27)
3 pahoinpitelyä veitsellä, Ilkivaltaa ja kioski murtoja, kodittoman ryöstö, jengitappeluita, murto kellokauppaan. Lukuisia autovarkauksia ja huumerikoksia. Minut tunnettiin kadulla mimminä joka pieksee kourallisen jätkiä mennen tullen.
Kerran viiltelin 8 kova kuntoista kultaisen kolmion mafiakokelasta sairaalakuntoon puolustaessani oman katuni teinijengiä.
Jouduin suomeen 90-Luvulla. Nyt olen normaali kotiäiti missä tekin ja vieläpä akateeminenkin kokemuksella, josta voitte vain haaveilla.
T: yakuza Girl 78
Fau! Olet varmasti ältsin seksy ja fau, siis fau oikeesti hei! Fau!
ja nää kaikki tehty siis teiniikäisenä ja mistään tainu jäädä kiinni koskaan...
-Alaikäisenä tuli monta sakkoa julkisella paikalla juomisesta
-muutaman kerran jossain syrjässä harjottelin kännissä auton ajoa
-näpistyksiä (jotain pieniä, tyyliin karkkia ja jotain vaatteita joskus varhaisteininä)
-vaik tää ei nyt varsinaisesti lain rikkomista ole niin 16 ikävuoteen mennessä olin harrastanut seksiä lähemmäs 40 ihmisen kanssa, 95% sen ikäsiä jotka ois itse siitä tuomion saannu
-muutaman kerran oon ottanu rahaa vastaan seksistä (myös alaikäsenä)
-budia olen poltellu lähemmäs satoja kertoja ja väärinkäyttäny vahvoja reseptilääkkeitä
-alaikäselle oon ostanu viinaa/tupakkaa monta kertaa
tossa nyt muutama juttu mitä tuli nuorena kokeiltua..
- varastanut ala-asteikäisenä iltapäiväkerhosta ja koululta tarvikkeita
- polttanut pilveä
- vaarantanut liikennettä
- syylistynyt avunantoon tms. kun olen tiennyt varkaudesta ja auttanut ryöstäsaaliin kätkemiseen (kioskimurto, saaliina suklaata)
Olen hakannut ihmisen. Polttanut auton. Olen käyttänyt huumeita. Myös olen nähnyt käytettävän. Mutta itsellä kyllä jäi siihen yhteen kertaan.
Kylttejäkin olen vienyt, hauskat tekstit ;) Olen huumorilla hajottanut muiden tavaroita. (kalliita)
Ikää minulla on 23v. Tällä hetkellä kotona lasten kanssa.
Olen hakannut ihmisen. Polttanut auton. Olen käyttänyt huumeita. Myös olen nähnyt käytettävän. Mutta itsellä kyllä jäi siihen yhteen kertaan.
Kylttejäkin olen vienyt, hauskat tekstit ;) Olen huumorilla hajottanut muiden tavaroita. (kalliita)
Ikää minulla on 23v. Tällä hetkellä kotona lasten kanssa.
Paras kaks markkaa lasissa :)
Ikää minulla on 23v. Tällä hetkellä kotona lasten kanssa.Paras kaks markkaa lasissa :)
Olen varastanut kaupasta ties ja mitä. (olin varasteleva nuori joka myi eteenpäin.
Jännä miten asiat tulevat tipahtelemalla mieleen.
3 pahoinpitelyä veitsellä, Ilkivaltaa ja kioski murtoja, kodittoman ryöstö, jengitappeluita, murto kellokauppaan. Lukuisia autovarkauksia ja huumerikoksia. Minut tunnettiin kadulla mimminä joka pieksee kourallisen jätkiä mennen tullen.
Kerran viiltelin 8 kova kuntoista kultaisen kolmion mafiakokelasta sairaalakuntoon puolustaessani oman katuni teinijengiä.
Jouduin suomeen 90-Luvulla. Nyt olen normaali kotiäiti missä tekin ja vieläpä akateeminenkin kokemuksella, josta voitte vain haaveilla.
T: yakuza Girl 78